تمرینات فصل جدید مهرام از فردا آغاز می شود/ امیر صدیقی به مهرام بازگشت

تمرینات تیم بسکتبال مهرام برای فصل جدید سوپرلیگ از عصر فردا 29 مهر آغاز می شود. تاکنون حضور چهار بازیکن تیم برای فصل جدید قطعی شده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ تیم بسکتبال مهرام نایب قهرمان فصل گذشته سوپرلیگ یک هفته مانده به آغاز فصل جدید تمرینات رسمی خود را آغاز می کند.

حمیدرضا صمدزاده سرپرست مهرام که تصمیم داشت امسال در تیم های پایه به فعالیت بپردازد از امروز به تیم بزرگسالان بازگشت تا به امور تیم برای فصل جدید رسیدگی کند.

حضور سجاد مشایخی، آرمان زنگنه و محمد اوجاقی از بازیکنان فصل قبل مهرام برای فصل جدید قطعی شده است و امیر صدیقی که یک فصل در تیم نیروی زمینی بازی کرد نیز به مهرام بازگشته است.

صمدزاده در مورد صدیقی توضیح می دهد: صدیقی پیش از این با مهرام قرارداد داشت اما به خاطر خدمت سربازی یک فصل به نیروی زمینی رفت. طبق قانون بازیکنانی که به خاطر خدمت سربازی به تیم های نظامی می پیوندند بعد از اتمام خدمت خود باید به تیمی بازگردند که با آن قرارداد داشته اند.

گفتنی است وضعیت سعید داورپناه و اوشین ساهاکیان هم به زودی مشخص می شود و تمرینات رسمی تیم هم از عصر فردا 28 مهر آغاز می شود.

صمدزاده: زمان را از دست دادیم

سرپرست مهرام در مورد فرصت کم باقی مانده تا شروع لیگ می گوید: زمان را تا به حال از دست داده ایم و به من هم از شب قبل حکم داده شد. در حال حاضر باید به صورت فشرده تیم را جمع کنیم و در زمان مسابقات فرصت از دست رفته را جبران کنیم.

وی در مورد از دست دادن صمد نیکخواه بهرامی برای فصل جدید تاکید کرد: متاسفانه شرایطی به وجود آمد که صمد تصمیم به رفتن گرفت. برای او آرزوی موفقیت داریم. ما با صمد روزهای خوبی داشتیم و حالا هم از رفتنش ناراحتیم. بازیکنی که 9 سال در یک باشگاه بوده، نباید به این شکل جدا می شد اما امیدوارم در سال های بعد بار دیگر با او همکاری کنیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: صمد ، مهرام ، فصل جدید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار