" آدام مک‌کی" و " پاول راد" بیشتر دیالوگ ها را تغییر داده‌اند.

به گزارش خبرنگار سینمای جهان باشگاه خبرنگاران به نقل از هالیوود ریپورتر، " آدام مک‌کی" کارگردان فیلم های گوینده و " آن‌ یکی ها" در  مصاحبه‌ی  اخیرش گفته که " پاول‌راد" پیشنهاد  بازنویسی فیلمنامه "مرد مورچه‌ای" را داده است. بعد "راد" و "مک‌کی" شش تا هشت هفته روی فیلمنامه‌ای که " ادگاررایت" کنار گذاشته بود کار کردند.

مک‌کی گفت: ما کل فیلمنامه را شکل دادیم سعی کردیم فیلمنامه را ساده و پر قدرت کنیم  کمی کسترده‌اش کردیم کمی پر خشونت و بعضی موقعیت‌ها را خنده‌دارتر کردیم در واقع فیلمنامه را بازنویسی کردیم قبل از اینکه" پیتون ریو"  به صندلی کارگردانی تکیه بزند با "آدام مک کی" صحبت‌هایی شد  که او هم فیلمنامه نویس و هم کارگردانی را بر عهده بگیرد.

مک‌کی از استعداد نویسندگی" پاول راد" متعجب شده است و در این باره گفت: همیشه می دانستم پاول راد  نویسنده ی خوبی است چون بارها سر صحنه بداهه گویی‌ها او را دیده‌ام  اما هیچ وقت فکر نمی‌کردم دیالوگ‌هایی به این خوبی بنویسد. بر خلاف تغییراتی که روی فیلمنامه ایجاد شده است.

"مک‌کی "اظهار داشت: بیشتر عناصری که "رایت" در فیلمنامه آورده هنوز هم وجود دارند مثل بیشتر  دیالوگ ها و شخصیت‌ها.

فیلمنامه نویسان این  فیلم گابریل فرازی "،"آندرو بارر" و " آدام مک‌کی" هستند. در این  فیلم بازیگرانی چون " پاول زاد" ،"مایکل داگلاس" و " اونجلین لی‌لی" ایفای نقش می‌کنند. کمپانی دیزنی تاریخ اکران مرد مورچه‌ای را پانزدهم جولای 2015 اعلام کرده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.