عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: در جلسه کمیسیون بهداشت و درمان مسائل اخیر تحولات حوزه سلامت و همچنین آخرین وضعیت زیرمیزی‌ها بعد از این تحولات با حضور مسئولان مربوطه مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

"عابد فتاحی" نماینده ارومیه در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، از حضور "علی‌رضا زالی" رئیس کل سازمان نظام پزشکی و محمدحاجی آقاجانی معاون امور درمان وزارت بهداشت و درمان در جلسه این کمیسیون در روز سه‌شنبه (29 مهرماه) خبر داد و گفت: در جلسه کمیسیون بهداشت و درمان مسائل اخیر تحولات حوزه سلامت و همچنین آخرین وضعیت زیرمیزی‌ها بعد از این تحولات با حضور این مسئولان مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با رد این موضوع که با حذف زیرمیزی‌ها تمایل پزشکان به حضور در بیمارستان‌های دولتی کاهش داشته است، بیان داشت: با کاهش هزینه‌های درمانی و رایگان بودن اکثر درمان‌ها میزان حضور بیماران در بیمارستان‌های دولتی افزایش داشته است.

وی تصریح کرد: همچنین میزان پرداختی به پزشکان نیز در بیمارستان‌های دولتی افزایش داشته که این امر موجب بالا رفتن تمایل پزشکان برای حضور در این بیمارستان‌ها شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار