یادگاری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

دفاع از مظلوم در برابر ظالم تفکر انقلاب اسلامی است/دشمنان چشم دیدن اقتدار ایران را ندارند

رئیس سابق جهاد دانشگاهی کشور گفت: کسانی که چشم دیدن اقتدار ایران در منطقه را ندارند، همواره در صدد تحریک افکار عمومی علیه کشورمان دارند و می‌خواهند ایران را تروریست معرفی کنند.

"محمد حسین یادگاری" در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اینکه بر کسی پوشیده نیست که کشورمان در منطقه از نظر قدرت حرف اول را می‌زند، اظهارداشت: جمهوری اسلامی ایران در منطقه جنوب کشورمان و همچنین در جبهه مقاومت در برابر اسراییل حرف اول را می‌زند. 

رئیس سابق جهاد دانشگاهی کشور تصریح کرد: کسانی که چشم دیدن اقتدار ایران در منطقه را ندارند، همواره در صدد تحریک افکار عمومی علیه کشورمان دارند و می‌خواهند ایران را تروریست معرفی کنند. مانند چند سال گذشته که بیان داشتند ایران در بحث انفجار یکی از مراکز در آرژانتین که مربوط به صهیونیست بوده دخالت دارد و اخیرا مشاهد کردید که رئیس جمهور آرژانتین در نطقی که در سازمان ملل داشت ، در خصوص ایران خاطر نشان کرد ایران هیچ دخالتی در انفجار نداشته و آن را رد می‌کند.

وی افزود: یعنی برخلاف تفکرات کشورهای حاشیه خلیج فارس که علیه ایران داشتند نظر رئیس جمهور آرژانتین چیز دیگری بود این کشورها این نوع تفکر را در زمانی که کشورهای منطقه که بیداری اسلامی در آن کشورها اتفاق افتاد از جمله مصر و لیبی در مورد ایران داشتند اما تفکر انقلاب اسلامی این است که مظلوم باید در برابر ظالم بایستد. 

یادگاری در پایان خاطر نشان کرد: این تفکر نظام جمهوری اسلامی ایران از سال های 57 و قبل از آن زمان نیز اعلام کرده بود حتی بحث مبارزه با اسرائیل اشغالگر همیشه در دستور کار آن  بوده است و همچنان هم نظام جمهوری اسلامی پا بر جاست که کشور اسرائیل باید از بین رود و مردم فلسطین نقشی در کشور خودشان داشته باشند لذا بر اساس این تفکرات، این موضوع نوعی بازی سیاسی است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار