نبیل رجب فعال بحرینی روز گذشته به سبب سخنان انتقاد آمیزش درباره سازمان‌های دولتی به دادگاه رفت.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری رویترز، "نبیل رجب فعال " بحرینی روز گذشته به سبب سخنان انتقاد آمیزی که درباره سازمان‌های دولتی بحرین در توئیتر خود منتشر ساخته بود، به دادگاه رفت.

حساب توئیتر وی همچنین گزارش داد که جلسه دادگاه وی بعد ازظهرروز گذشته آغاز شد و دادگاه با آزادی وی مخالفت کرد و جلسه دادگاه نیز به 29اکتبر موکول گردید.

گفتنی است، در ابتدای ماه جاری میلادی وزارت کشور بحرین اعلام کرد که اداره کل مبارزه با فساد و امنیت اقتصادی و الکترونیکی نبیل رجب را به منظور انجام تحقیقات درباره انتشار سخنانی که در حساب توئیتری اش منتشر ساخته بود، فراخوانده است.

در همان زمان دستیار نبیل رجب که در نبود وی حساب توئیتری‌‌اش را اداره می‌کرد اعلام نمود: دادستانی کل بحرین دستور به بازداشت نبیل رجب به منظور انجام تحقیقات داده است.

پس از آن خبرگزاری بحرین نیز اعلام کرد: دادستانی کل اقدام به بازپرسی از متهم کرده است و وی در این بازپرسی به انتشار این مطالب اعتراف نموده و از این رو دادستانی دستور به بازداشت وی به منظور انجام تحقیقات را داده است.

همچنین شایان ذکر است که نبیل رجب از افرادی بوده است که نقشی اساسی در تظاهرات بزرگی که توسط شیعیان بحرین در سال 2011 برای انجام اصلاحات سیاسی برگزار گردید، ایفا نمود.

انتهای پیام/

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار