بيشترين برق استان یزد در صنعت مصرف مي شود.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران مرکزیزد؛ مدیر عامل شرکت توزیع برق استان یزد با اشاه به اینکه بیشترین برق مصرفی استان برای صنعت است گفت: مصرف برق استان در شش ماهه اول امسال، تنها در بخش صنعت، 70 درصد است كه نسبت به سال قبل پنج درصد رشد داشته است.

درصد مصرف انرژي خانگي 21% - عمومي 6%- كشاورزي 19%- صنعتي 51%- تجاري 5% از مشتركان استان در شش ماهه سال 1393بوده است.

مهندس صحتی با اشاره به اینکه در حال حاضر 63 درصد از جمعيت روستايي استان برقدار هستند افزود: قابل ذكر است 100% روستاهاي بالاي بيست خانوار نيز برقدار مي باشد.

وی تعداد چاههاي كشاورزي برقدار 2112 حلقه را اعلام کرد و بیان داشت: 96.3 درصد چاههاي كشاورزي تا پايان شهريور سال 1393 برقدارمي شوند.

تعداد مشتركين شركت تا پايان شش ماهه اول سال 93 تعداد 564829 مشترك بوده است كه طي شش ماهه سال 93 تعداد 12308 مشترك اضافه گرديده است.

وی درصد تعداد مشتركين در سال 93 بر اساس نوع تعرفه خانگي 81.1 / عمومي 2.5 / كشاورزي 1.4/ صنعتي 1.6/ تجاري 13.5 اعلام کرد و گفت: از نظر تعداد مشترك ، بيشترين مشتركين خانگي هستند.

نصب سامانه هاي فتوولتائيك متصل به شبكه برق/ تبديل شبكه هاي هوايي مسي به كابل خودنگهداراز جمله اقدامات و پيشرفتهاي شاخص شركت توزيع نيروي برق استان يزد نسبت به سال گذشته بوده است.

نصب سامانه هاي فتوولتائيك متصل به شبكه برق (سيستم هاي خورشيدي) با هدف گسترش استفاده از انرژي هاي تجديد پذير و پارك صورت گرفته و تاكنون 3 ميليارد و 500 ميليون تومان صرف اين پروژه ها گرديد كه پنل هاي خورشدي در 10 مجموعه زيارتي و مسجد- 66 واحد مسكوني- 42 واحد آموزشي نصب شده و به بهره برداري رسيده است و در واقع اين مكان ها برق خود را با انرژي خورشيد تامين مي نمايند.

مدیر عامل شرکت توزیع برق استان با اشاره به اینکه این شرکت باتوجه به سرقت شبكه و كاهش تلفات ، شركت توزيع برق نسبت به جايگزيني كابل هاي مسي به خودنگهدار اقدام نموده است بیان کرد: از سال 1390 تاكنون ، 1232976 متر شبكه با هزينه اي بالغ بر 173297 ميليون ريال به كابل خودنگهدار تبديل شده و 1773726متر شبكه در دست اجرا مي باشد كه هزينه اي بالغ بر 269904 ميليون ريال را شامل مي شود.

تامين روشنايي معابر و نصب چراغ با هدف تامين امنيت و آسايش مردم و تامين روشنايي بر اساس استانداردهاي صنعت برق: در شش ماهه اول سال 1393 ، 3848 عدد چراغ با قدرت 368775 وات مي باشد و لازم به ذكر است سامانه 121 در تمام ساعات شبانه­روز،آماده پاسخگويي و پيگيري درخواستهاي مربوط به روشنايي معابر و كوچه­ها مي­باشد.

شركت جهت تسريع در ارائه خدمات و حذف رفت و آمد مشتركين به بانك و صرفه جويي در هزينه ها و زمان و متمركز نمودن سامانه پرداخت قبوض با شماره اختصاصي صنعت برق ، اقدام به راه اندازي سيستم متمركز اطلاع رساني و پرداخت الكترونيك قبوض از طريق تماس با تلفن 1521 نموده است

صحتی در ادامه بیان داشت: يكي از كارهاي شاخص در سال جاري ، برقرساني به روستاي تاريخي طامهر مي باشد كه با هزينه اي بالغ بر يك ميليارد تومان صورت گرفته و درحال حاضر برقدار است .

كسب رتبه اول در نخستين جشنواره آگاهي بخشي و فرهنگ سازی/كسب رتبه اول در مديريت فعاليتهاي آماري در بين واحد آمار و اطلاعات كليه شركتهاي توزيع برق كشور در سال 92/كسب رتبه اول در حوزه ارتباطات مردمي در دهمين كنفرانس بين المللي روابط عمومي هاي ايران در سال 92/كسب رتبه دوم در ارزيابي عملكرد سال 91 شركتهاي توزيع كشور از رتبه های این شرکت است.

انتهاي پيام/ا


برچسب ها: یزد ، برق ، صنعت ، زنجان ، یاسوج ، لرستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.