مذاکرات خوبی با فیلیپ گروین داشتیم؛

احمدی: عملکرد جانبازان و معلولان بسیار خوب است

مشاور عالی و معاون آموزش و پژوهش وزارت ورزش و جوانان درحاشیه تماشای مسابقات دوومیدانی فضای کاروان غدیر در اینچئون را مثبت ارزیابی کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ عبدالحمید احمدی که برای تماشای مسابقات دوومیدانی به استادیوم محل برگزاری آمده بود ضمن حضوردر جایگاه خبرنگاران از شرایط مسابقات و وضعیت تیم ایران ابراز رضایت کرد و گفت:ورزشکاران کشورمان به نتایج بسیار خوبی رسیده‌اند.

احمدی توضیح داد: در سه روز استقرارم در اینچئون از دهکده و اعضای کاروان غدیر و تمریناتشان بازدید و با تعدادی از ورزشکاران صحبت کردم.

همچنین روز گذسته دیداری با  فیلیپ گروین رییس کمیته پارالمپیک آسیا داشتم که خوشبختانه به نتایج خوبی دست پیدا کردیم.

احمدی ادامه داد: فعالیت‌های خوبی در حوزه‌های فرهنگی صورت گرفته است که به اعتقادمن این کارها بسیاراثر گذار است چرا که می‌تواند هویت ملی و فرهنگی و  اصالت مردم ایران در قاره آسیا را به نمایش بگذارد.

معاون وزیرادامه داد:کمیته پاراالمپیک و فدراسیون جانبازان برنامه‌های خوبی را طراحی کرده‌اند که در طول مسابقات این برنامه‌ها می تواند آثار بسیاری مثبتی داشته باشد.

وی درادامه به جلسه اش با فیلیپ گروین اشاره کرد و گفت: رییس کمیته پاراالمپیک آسیا در این جلسه از شرایط معلولان و جانبازان ایرانی ابراز رضایت کرد وخواستار حضور ایران در عرصه‌های تصمیم گیری و تصمیم‌سازی ورزشی شد.

احمدی همچنین افزود: ما به گروین اعلام کردیم که حق جانبازان ومعلولان ایران این است که در کمیته بین المللی پارااسیایی صاحب کرسی‌های مهم باشند تا بتوانند درتصمیم گیری‌ها نقش داشته باشند.

احمدی تصریح کرد: پروپازالی را درخصوص چگونگی همکاری با کمیته بین المللی المپیک تهیه خواهیم کرد که پس از تایید نهایی به فدراسیون ملی پاراالمپیک ارایه خواهیم کرد.

مشاور وزیر در پایان گفت:  در حوزه آموزشِ معلولان و جانبازان ظرفیت‌های بسیار خوبی وجود دارد که چنانچه آنها به مجامع بین اامللی ارایه شود ایران به قطب فنی و آموزشی بدل خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار