شهردار منطقه5 گفت:ضرورت توجه به نگاه فرهنگی در اجرای تمام طرح های شهری دراولویت است.

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، پژمان پشمچی زاده شهردار منطقه 5 با اشاره به اینکه برنامه‌های ماندگار اجرا شده است گفت:یکی از شاخصه های قابل توجه که اثر بخشی آن را بیشتر کرده است تلاش برای رضایت خداوند و خلق خدااست.
 
وی افزود: دراین راستا مراسم تجلیل از برگزار کنندگان ویژه برنامه‌های فصل نیایش داستان تابستان با حضور کارشناسان،‌معاونان، مدیران منطقه 5 برگزار شد.
 
وی درادامه افزود: در این خصوص هر فعالیت و طرح شهری از جمله اقدامات ترافیکی، خدماتی و عمرانی درسطح محلات منطقه 5 اجرای می شود.
 
پشمچی زاده تصریح کرد:دراین راستا با توجه به رویکرد فرهنگی دراقدامات شهری شهریار اولویت‌های مورد توجه شهرداری تهران است و در نظر گرفتن ملاحضات فرهنگی در تمام فعالیت ها تاکید شده است.
 
شهردار منطقه 5 در ادامه ضمن قدردانی از اجرای برنامه‌های فصل نیایش وداستان تابستان اظهار داشت: با تلاش و مشارکت همکاران اقدامات موثری در جهت تامین رضایت شهروندان صورت گرفته است وافرادی که در اجرای این برنامه‌ها مشارکت داشتند اهتمام ویژه در جهت انجام وظایف نهاد ارزشمند شهرداری داشته و فرصت توفیق این مجموعه را نسبت به انجام تعهدات خود فراهم کرده‌اند.
 
پشمچی‌زاده در پایان از برگزیدگان جشنواره شهید رجایی نیز تقدیر کرد و گفت:برنامه‌های شهری حاصل تلاش تمام همکاران مجموعه است و هر یک از افراد این مجموعه به نوعی نقش آفرین بوده و هستند.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: ضرورت ، برگزیده ، جشنواره
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار