رئیس اداره ورزش منطقه یک گفت: شمال تهران به ایستگاه‌های تندرستی مجهز شده است.

سعیده صالحی‌پور رئیس اداره ورزش منطقه یک در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، گفت: در حال حاضر 60 ایستگاه تندرستی در شمال تهران ویژه بانوان و آقایان راه‌اندازی شده است و شهروندان می‌توانند صبح‌ها برای ورزش صبحگاهی به این ایستگاه‌ها مراجعه و به صورت گروهی با حضور مربیان متخصص ورزش کنند.

وی بیان کرد: 20 ایستگاه برای آقایان و 40 ایستگاه برای خانم‌ها در بوستان‌ها، سراهای محلات، مجموعه‌های ورزشی راه‌اندازی شده است که هر ایستگاه ظرفیت حدود 30 نفر را دارد.

رئیس اداره ورزش منطقه یک تصریح کرد: با هدف تشویق و ترویج فرهنگ ورزش همگانی بین شهروندان و دانش‌آموزان، مسابقات ورزشی در ایستگاه‌های تندرستی و مدارس شمال تهران برگزار می‌شود.

وی اظهار داشت: زنگ ورزش مدارس نیز در مدارس دخترانه و پسرانه با درخواست خود مدارس برگزار می‌شود.

صالحی‌پور عنوان کرد: برپایی ایستگاه‌های تخصصی ورزش مانند تنیس روی‌میز، بدمینتون، شطرنج، نابینایان در بوستان‌های قیطریه، نیاوران و هیئت شطرنج نابینایان و ایستگاه‌ ورزشی در خیریه عمل عمل برای معلولین از اقدامات اجرا شده است.

وی خاطرنشان کرد: هر ماه در یکی از نواحی دهگانه شمال تهران، مسابقات ورزشی در ایستگاه‌های تندرستی با حضور شهروندان و در مدارس باحضور دانش‌آموزان با اجرای مسابقات آمادگی جسمانی، طناب‌زنی، درازنشست و موارد دیگر اجرا می‌شود.

انتهای پیام/ 
برچسب ها: ایستگاه ، تندرستی ، تجهیز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار