ماریو آندرتی: فتل می‌تواند فراری را دوباره به خط اول برگرداند

آندرتی راننده اسبق رقابت های فرمول یک باور دارد سباستین فتل همه ویژگی های لازم را دارد تا بتواند دوباره فراری را به خط اول مسابقات برگرداند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران لوکا دی مونتزملو مدیر اسبق کمپانی فراری  اعلام کرده بود آلونسو در پایان فصل از فراری جدا خواهد شد.

گرچه درباره این موضوع هنوز خبری رسمی منتشر نشده، اما گفته می شود سباستین فتل کاندید اصلی حضور در این تیم ایتالیایی است.
 
ماریو آندرتی از رانندگان قدیمی و بازنشسته رقابت های فرمول یک معتقد است فراری می تواند با استفاده از سباستین فتل، دوباره سرپا شود.
او گفت: فتل راننده بسیار موفقی است و هرجا برود این موفقیت او ادامه خواهد داشت. احتمالاً به یک رقابت تازه یا یک تقدیر تازه احتیاج دارد. اطمینان دارم اگر به فراری برود چنین چیزی رخ خواهد داد.
 
وی افزود:این تیم عقب هست، این درست است، اما دیر یا زود وضعیت عوض خواهد شد. او می تواند از کلاه خود خرگوش بزرگی بیرون آورد. کاری بدتر از کارهایی که فرناندو برای فراری انجام داد هم انجام نخواهد داد. حتی به غیر از این، می تواند سوار بر اسب فراری این تیم را باری دیگر به روزهای اوج برگرداند.
آندرتی همچنین عنوان کرد اطمینان دارد فتل باری دیگر می تواند حضوری قوی در مسابقات داشته باشد.
 
آندرتی تاکید کرد: تا الان با اتومبیلی که نیروی رو به پایین کمی داشت، نتوانست آنطور که دوست دارد رانندگی کند. اما او قوی است و از این هم قوی تر خواهد شد. او استعداد پاک خود را دیر یا زود می تواند در هدایت اتومبیل باز هم به کار برد و چیزی هم از استعداد او کم نشده است. دیر یا زود همه به این نتیجه می رسند که زود قضاوت کرده اند و مرتکب اشتباه شده اند.
 
آندرتی به لوئیس همیلتون اشاره کرد و گفت همیلتون هم در زمانی مناسب به مرسدس پیوست.
او در اینباره گفت: وقتی لوئیس همیلتون از مک لارن جدا شد، از چه چیزی خبر داشت؟ مرسدس خیلی هم توان رقابت نداشت. اما این انتخاب احتمالاً بهترین حمله او در فرمول یک بود.

انتهای پیام/

برچسب ها: آندرتی ، فرمول یک ، فراری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار