جروزالم‌پست:

نشانه‌‌ها حاکی از فروپاشی تحریم‌های اتحادیه اروپا علیه ایران است

جروزالم‌پست گزارش داد: برگزاری کنفرانس بازرگانی اروپا-ایران در لندن و سفر یک هیئت اقتصادی از ایران به آلمان، از نشانه‌‌های فروپاشی تحریم‌های اتحادیه اروپا علیه ایران است.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از روزنامه صهیونیستی جروزالم پست، این روزنامه گزارش داد در هفته گذشته دو تحول مهم اقتصادی در خصوص ایران اتفاق افتاد که می‌توان آنها را از نشانه‌های فروپاشی تحریم‌های اتحادیه اروپا علیه این کشور دانست.

این روزنامه افزود: تحول نخست، برگزاری کنفرانس بازرگانی اروپا-ایران در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه هفته گذشته در لندن بود. با وجودی که واشنگتن در خصوص مجازات حاضران در کنفرانس لندن در صورت نقض تحریم‌های ایران، هشدار داده بود، خود برگزاری چنین کنفرانسی صهیونیست‌ها را به خشم آورده بود.

به نوشته جروزالم‌پست، دیگر تحول اقتصادی سفر یک هیئت اقتصادی 10 نفره از ایران به شهرهای هانوفر، برلین و هامبورگ آلمان در روزهای 2 تا 6 نوامبر بود. مقامات این هیئت افرادی در بخش‌های تحریم شدۀ نفت و گاز و امور مالی بودند.

این روزنامه در پایان می‌نویسد درست است که تا منعقد نشدن توافق جامع و لغو نشدن تمامی تحریم‌ها، شرکت های اروپایی قادر به انجام معامله با ایران نیستند، اما این تحولات اخیر را باید به منزله حمله‌ای به معماری تحریم‌های آمریکا و اتحادیه اروپا برای منزوی کردن ایران دانست.

انتهای پیام./
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۱۲:۵۳ ۲۸ مهر ۱۳۹۳
انشاالله این طور باشد
آخرین اخبار