لرستان ؛

سامانددهی 62 درصد گلزار های شهدای لرستان

تا کنون ۶۲ درصد کل مزارهای گلزارهای شهدای لرستان ساماندهی شده‌اند

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران لرستان ؛ مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان با بیان این‌که تمام مطالبات جانبازان و آزادگان پرداخت شده است، گفت: تنها طلب خانواده شهدا باقی مانده که در ماه‌های اخیر پرداخت می‌شوند.

مراد روشنی در رابطه با ساماندهی گلزارهای شهدای استان، افزود: در نشستی که برای این امر برگزار شد، قرارگاه خاتم ساماندهی مزارهایی که در شعاع 15 کیلومتری پروژه‌های قرارگاه خاتم‌الاوصیا قرار دارد را به‌عهده دارد و 210 هزار مزار توسط بنیاد مسکن سازماندهی می‌شود.

 وی اضافه کرد: کار ساماندهی قبور مطهر شهدایی که به‌صورت پراکنده‌ در آرامستان خضر و گلزارهای شهدا شهرستان‌ها هستند شروع شده که نیاز به کمک شهرداری شهرهایی همچون خرم‌آباد، بروجرد و الیگودرز داریم.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان با بیان این‌که یک میلیارد و 200 میلیون تومان پیوست بودجه سال 93 برای ساماندهی گلزار شهدا مشخص شده است، تصریح کرد: تا کنون 62 درصد کل مزارهای گلزارهای استان ساماندهی شده‌اند و به‌‌دنبال اجرای طرحی روی مزارها هستیم که هم ارزنده و هم به‌صرفه باشد؛ چراکه سنگ، تابلویی است که معرف شهید است.

روشنی با بیان این‌که طرح ساماندهی گلزار شهدا یک طرح ملی ـ استانی شده است، اظهار کرد: در جلساتی که به ریاست معاون عمرانی صورت گرفته است پیش‌بینی شده است که طرح تا پایان سال 94 به اتمام برسد و بودجه طرح، 47 تا 50 درصد تخصیص داده شده است.
انتهای پیام/ش
برچسب ها: ساماندهی ، گلزار ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.