War of Nations؛

بازی زیبا و استراتژیک جنگ ملت‌ها + دانلود

شما در این بازی که برای اندروید و iOS برای شما آماده کرده‌ایم ابتدا امپراطوری نظامی خود را تشکیل می دهید و برای دفاع از خود و جنگ با دیگر ملت ها می پردازید. بازی از گرافیک و گیم پلی بسیار زیبایی برخوردار است که می تواند شما را ساعت ها مشغول خود کند.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ شاید زمانی که نام سبک استراتژیک می آید، بسیاری از افراد، شروع به انتقاد می کنند. خیلی ها بر این باورند که بازی های استراتژیکی، جذابیتی ندارند و بازیکن در اینگونه بازی ها، چالشی را حس نخواهد کرد. شاید باید نگاهی به گذشته کرد و عظمت این سبک را، در عنوان Rise of Nations، مشاهده کرد. بازی War of Nations یا به فارسی جنگ ملت ها یک بازی برای سیستم عامل اندروید و ios می باشد که در سال ۲۰۱۴ توسط کمپانی GREE, INC طراحی و وارد بازار بازی های جهان شد. بازی War of Nations در بین بازی های سبک فکری، استراتژیک قرار گرفته است دانلود بیش از ۱۰۰,۰۰۰ بار توسط کاربران جایگاه خاص خود را داراست.

جنگ ملت ها

یکی از مهمترین بخش های یک بازی که ابتدا یک گیمر حرفه ی به آن توجه می کند داستان بازی است. اغلب ما می دانیم که در بازی های به سبک استراتژیکی داستان بازی معمولا در مورد تاریخ می باشد. هدف اصلی داستان بازی پیش بردن تاریخ توسط خود بازیکن می باشد تا بازی دارای جذابیت های زیادی شود. بازی War of Nations یا به فارسی جنگ ملت ها هم از این امر جدا نیست. گیم پلی بازی را تنها در یک کلمه می توان وصف کرد. شاهکار! گیم پلی بازی به نحوی زیبا و متفاوت در بازی قرار گرفته بود که حتی بسیاری از افرادی که از این سبک متنفر بودند هم، علاقه مند به این عنوان شدند. گیم پلی بی نقص و متفاوت که توانست یک شاهکار را خلق کند. در این بازی، شما یک ملت، از ده ها ملتی را که می توانید انتخاب کنید. چالش، حرف اول را در این بازی می زند. شما با چالش های باور نکردنی رو به رو خواهید شد که اگر سریع نباشید، در عرض یک چشم بر هم زدن ممکن است کاملا نابود شوید! باید همزمان با جنگ حواستان به منابع خود و افزایش زمین های زیر سلطه خود باشد و این در حالی است که باید سیستم دفاعی شهر را قوی کنید و در این حین سعی در ساخت بنای های ویژه همانند اهرام ثلاثه و ... باشید تا بتوانید از دشمنانتان یک قدم جلو بیفتید. این در حالی است که باید حمله های زمینی خود را به دشمن برنامه ریزی کنید و کشور گشایی را آغاز کنید ولی هرگز نباید غافل از دریاها شوید. منابع دریایی بسیار غنی است و در بین بازیکنان، خواهان بسیاری دارد! چاه های نفتی غنی و ماهی های بزرگ که همه به منابع شما اضافه می کنند، هدفی برای دیگر رقیبان هستند. حواستان باشد که برای ادامه ی حیات، نیاز به اقتصادی قدرتمند دارید پس هیچ گاه اجازه ندهید اقتصادتان ضعیف شود. پس باید از لحاظ دریایی، خود را به شدت آماده کنید.


جنگ ملت ها

شرط پیروزی، سرعت است و شرط بقا، ترساندن دیگر ملیت ها می باشد. هوش مصنوعی دشمنان شما، وحشتناک زیاد است و شاید تفاوتی با بازیکنان واقعی نداشته باشند! هر حرکتی که بر ضد دشمن خود انجام می دهید، باید کاملا با احتیاط باشد. اگر شما با نقشه ی درست نتوانید با یک حمله، ملیتی را نابود کنید، کینه ی ملت مقابل، می تواند شما را به کل نابود کند! هواپیماها و انواع موشک ها و حتی بمب ها اتمی، می توانند کاملا شما را به خاک سیاه بکشانند پس باید امپراطوری گسترده ای داشته باشید تا حتی اگر یکی از ایالت هایتان توسط بمب اتم نابود شد، ضرر چشمگیری را متحمل نشوید. پس اگر حواستان لحظه ای به بازی نباشد، تا آخر بازی جز ضرر چیزی را نمی بینید. اگر استراتژی مناسبی برای جنگیدن نداشته باشید، به راحتی نابود می شوید.


جنگ ملت ها

نورپردازی بازی نیز، در سطح بالایی است. اوج نورپردازی، در انفجار موشک ها و صد البته در انفجار بمب های اتمی مشاهده می شود. قارچ نورانی که پس از انفجار سلاح هسته ای ایجاد می شود، بسیار واقعی است و از نورپردازی قدرتمندی بهره می برد. در واقع نورپردازی نیز همانند گرافیک بازی، بی نقص و عیب است و شما شاهد یک نورپردازی پر عظمت، در بازی هستید. تنها یادآور جنگ، صدای موشک و بمب و فریاد مردمانی که برای جان خود می دوند. شاید این امر باور نکردنی باشد که صداگذاری در بازی به شیوه ای استادانه تعبیه شده است که بسیاری از عناوین کنونی، در مقابل آن به زانو در می آیند اما این نهایت واقعیت است! یک صداگذاری واقعی و جذاب که حس نبرد و جنگ را به شما منتقل خواهد کرد.

در سبک استراتژیک، به موسیقی توجه خاصی نمی شود اما در این عنوان، شما می توانید چندین موسیقی زیبا را در حین بازی گوش فرا دهید که واقعا یکی دوتا از آن موسیقی هایی که در هنگام صلح پخش می شود، می تواند شما را به زیبایی تحت تاثیر قرار دهد. شما در حال گوش دادن به این موسیقی های دلنواز هستید و لذت می برید که ناگهان دشمن به شما حمله می کند و موسیقی بازی نیز به گونه ای تغییر می کند که انگار شما را از خواب بیدار می کند و به سمت یک نبرد، فراخوان می دهد.

جنگ ملت ها

در نهایت باید بگوییم که عنوان طلوع ملت ها، یکی از بهترین بازی های در سبک استراتژیکی می باشد که با بازی کردن آن متوجه می شوید که چه بازی های زیبایی در این سبک هستند که شما هرگز جذابیت های این نوع بازی ها را در سبک دیگری ندیده اید.

بازی جنگ بین ملت ها برای اندروید، گرافیک زیبا با گیم پلی اعتیاد آور، سلاح ها و ماشین هایی مانند تانک، هواپیما، موشک های دور برد و ... کاملا مدرن و پیشرفته، امکان تشکیل اتحاد و متحد شدن با دیگر ملت ها، امکان فرستادن نیروهای جنگی برای جنگ به تمام نقاط دنیا، امکان ارسال نیروی کمکی به ملت ها متحد، امکان آپدیت و بالا بردن level خود از ویژگی ها و قابلیت های این بازی مهیج می باشد.

 • دانلود و مشخصات فایل

 • همراه وبگردی ٢٠:٣٠ باشید




اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
-
فرزند ایران
۲۲:۰۹ ۲۰ آبان ۱۳۹۳
محمد رمزش:www.yjc.ir بزن ماره بالا.
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۵:۴۰ ۱۹ آبان ۱۳۹۳
خیلی خوبه فقط دانلودش مشکله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۲۶ ۱۹ آبان ۱۳۹۳
من دانلود و نصب کردم .پس چرا اجرا نمی شود .؟اینترت و دیتا می خواهد .لطفا کمک کنید .
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۶:۱۸ ۱۸ آبان ۱۳۹۳
سلام
نمیده رو فایلتان رمز نذارید؟
آخرین اخبار