کتاب آموزش کاربردی کامپیوتر ویژه کودکان تالیف مهندس سلاله حیدری، در دومین برنامه تازه های IT فرهنگ سرای فناوری اطلاعات دوشنبه 28 مهر ساعت 16 پس از معرفی به صورت کارگاهی آموزش داده می شود.

به گزارش حوزه ادبیات باشگاه خبرنگاران  به نقل از روابط عمومی فرهنگ سرای فناوری اطلاعات، این کتاب  برگرفته از سیلابس بین‌الملل e-Kid است و از جمله کتاب‌هایی است که به کودکان 7 تا 12 سال کمک می‌کند تا با کسب تسلط نسبت به دانش کامپیوتر با فناوری اطلاعات و تکنولوژی‌های روز دنیا آشنا شوند.

در کتاب «آموزش کاربردی کامپیوتر ویژه کودکان» (سطح یک)، سه مهارت به کودک آموزش داده می شود که عبارتند از فناوری اطلاعات (IT، 7 Windows  و مایکروسافت paint)) همچنین در (سطح دو)  این کتاب، چهار مهارت شامل مایکروسافت 2010 Word 2010، Excel ،پاورپوینت 2010، اینترنت و ایمیل به کودکان آموزش داده شده است و آنها  با مطالعه این کتاب می‌توانند با نرم‌افزارهای مختلف و کاربردی مایکروسافت آشنا شده و روش ایجاد یک سند جدید، تایپ متن‌های فارسی و انگلیسی، درج ساعت، تاریخ و تصاویر مورد نظر، ایجاد اسلاید جدید و اصول کار با آن‌ها، اعمال جلوه‌های حرکتی، ایجاد جدول، اینترنت و مرورگر وب را فرا گیرند.

کتاب «آموزش کاربردی کامپیوتر ویژه کودکان»، به همراه عکس‌های رنگی و سی‌دی توسط موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران منتشر شده است.

 گفتنی است؛ علاقه مندان برای شرکت در این برنامه می توانند به فرهنگ سرای فناوری اطلاعات واقع درتقاطع خیابان های جمهوری و کارگر مراجعه و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 66902134 تماس بگیرند.


انتهای پیام/
برچسب ها: کتاب ، کودکان ، آموزش ، تایپ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار