معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه 11 از برگزاری 45کارگاه آموزشی کنترل و مهار خشم از نیمه مهر ماه در سرای محلات و مدارس سطح منطقه خبر داد.

 
محمد کریملو معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه 11 در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اعلام این خبر افزود: این طرح با هدف اعم از افزایش توانایی افراد برای مقابله با ناسازگاری و مشکلات زندگی، ارتقای سطح دانش آموزان خاناواده‌ها نسبت به ریشه یابی ایجاد احساس خشم، ابراز و راه‌های کنترل آن، افزایش مهارت خود کنترلی برای بروز رفتارهای مناسب در هنگام خشم در خانواده برگزار می‌ ‌شود.  
 
وی تصریح کرد: در راستای طرح مقابله، کنترل و کاهش آسیب‌ها و نا به هنجاری های اجتماعی طرح کنترل و مهار خشم در قالب 45کارگاه از اواسط مهر ماه در تمامی محلات سطح منطقه برگزار می‌شود.
 
معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه 11 خاطر نشان کرد: آموزش تفاهم و همدلی، حلم و صبر در خانواده و جامعه و ارتباط آن‌ها با مهار خشم، آموزش و پرورش معنویت و  اخلاق گرایی درخصوص بردباری، نحوه کنترل خشم در خانواده و...از مهم‌ترین عناوین سر فصل‌های آموزشی است که در این دوره  از کارگاه‌ها توسط اساتید مجرب روان شناسی به مخاطبین ارائه می‌شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: مهار ، کنترل ، خشم ، احساس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار