مقصودلو: با تشکیل جلسه وضعیت قرارداد سرمربی تیم ملی آقایان را مشخص می‌کنیم

رییس فدراسیون کبدی کشورمان در خصوص وضعیت سرمربی تیم ملی کبدی آقایان گفت: قرار است جلسه‌ای با کمیته‌ فنی و سجادی داشته باشیم و پس از بررسی‌های کامل وضعیت تمدید قرارداد مازندرانی مشخص می‌شود.

محمدرضا مقصودلو در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به اینکه مهلت قرارداد مازندرانی سرمربی تیم ملی کبدی آقایان به اتمام رسیده باید جلسه‌ای با کمیته فنی و سجادی تشکیل دهیم تا پس از بررسی‌های نهایی وضعیت سرمربی تیم ملی مشخص شود.

وی در مورد گزینه‌های احتمال سرمربیگری تیم ملی بیان کرد: هم گزینه خارجی و هم گزینه داخلی در نظر داریم و منتظر بازی‌های لیگ هستیم تا پایان هفته برسد زیرا تا زمانی که تیم ملی برنامه خاص و مسابقه‌ای نداریم عجله‌ای نداریم برای انتخاب سرمربی و باید تمامی بررسی‌ها را انجام می‌دهیم.

مقصودلو درباره مواد قرارداد تصریح کرد: با توجه به توانمندی و اعتبارات باید با حریفان مذاکرات کنیم و با نظارت کمیته فنی تصمیم می‌گیریم که قرارداد زیاد شود یا کم شود که البته تمامی نتایج و کارهای مازندرانی مورد لحاظ و بررسی قرار می‌گیرد.

رییس فدراسیون کبدی کشورمان در خصوص اقدامات فدراسیون برای ارتقا سطح کبدی گفت: برای آموزش مربیان مربی خارجی می‌آوریم همچنین در اجلاس آسیایی مقرر شد که کلاس و آموزش بین‌المللی داشته باشیم که حضور اساتید هندوستان در ایران خواهیم داشت تا بتوانیم از تجربیات آنها بهره‌مند شویم و از مربیانی که نتیجه خوبی گرفتند استفاده کنیم.

مقصودلو در ادامه بیان کرد: برنامه اساسی ما بازیهای آسیایی بود که تمام شد و اکنون استارت کارمان را با جوانان آغاز می‌کنیم که قرار است مسابقات قهرمانی جوانان اسیایی در همدان برگزار شود و تمام تلاشمان را می‌کنیم تا تیم ملی جوانان نیز نتیجه خوبی کسب کنند.

وی در پایان در خصوص پاداش ملی‌پوشان کبدی آقایان و بانوان در بازی‌های آسیایی خاطر نشان کرد: به تمامی بازیکنان و کادر فنی 300 دلار پاداش دادیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار