راجرز: بالوتلی مثل شیر تمرین می‌کند/ شرایط لیورپول نگرانم نمی‌کند

برندن راجرز نحوه تمرین کردن ماریو بالوتلی را به شیر تشبیه کرده و گفت: از بابت شرایط فعلی لیورپول نگرانی ندارم.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از تری‌بال فوتبال، برندن راجرز، سرمربی لیورپول از طرز رفتار و نحوه تمرین ماریو بالوتلی همراه با تیم ابراز رضایت کرده و گفت: ماریو پسر خوبی است و نهایت تلاش خود را بکار می‌بندد تا نظر مربی را به خود جلب کند. وی در تمرینات نهایت تلاش و دوندگی را از خود نشان می‌دهد و همانند یک شیر تمرین می‌کند. این فصل کسی را مانند بالوتلی ندیدم که در تمرینات تا به این اندازه جدی و سخت کوش باشد.

با توجه به غیبت بیش از یک ماهه استوریچ فرصت خوبی برای بالوتلی بوجود آمد تا در خط میانی لیورپول قرار بگیرد و با گلزنی‌های بیشتر به نمایش ضعیف خود در این فصل سر و سامانی بدهد.

***وضعیت لیورپول نگران کننده نیست

برخلاف آرسن ونگر که در مورد وضعیت تیم آرسنال حسابی دچار نگرانی و استرس شده است اما برندن راجرز با خونسردی کامل اعلام کرد وی نگرانی از بابت موقعیت فعلی قرمزها ندارد.

لیورپول در رقابت‌های این فصل لیگ برتر انگلیس تعداد مساوی پیروزی و شکست داشته و طی این مدت فقط 10گل به ثمر رسانده است.

راجرز گفت: سال گذشته هم در همین بازه زمانی گفتم برای نگران شدن زود است باید صبر کنیم حداقل 10 بازی از فصل بگذرد و پس از آن ببینیم در کجای کار قرار گرفته‌ایم. فعلا به پیشرفت و ارتقا کیفیت بازی‌هایمان فکر می‌کنم ما مطمئن هستیم در ادامه فصل به نتایج بهتری دست می‌یابیم و هیچ بحرانی در مرسیساید وجود ندارد.

انتهای‌پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار