عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: اعضای اصلاح طلب شورای شهر در بحث میدان میوه و تره بار فرمانیه سکوت کرده‌اند.

مجتبی شاکری، عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران در خصوص اتفاقات امروز جلسه غیر علنی شورای شهر که با حضور شهردار تهران برگزار شد عنوان کرد: شهردار تهران پاسخ تذکرات بعضی از اعضای شورای شهر در خصوص میدان تره بار فرمانیه را داده بودند که برخی قانع شدند و برخی گفتند که این پاسخ کفایت نمی کند.

وی در ادامه افزود: از این رو قالیباف شهر تهران پاسخ مکتوب دیگری را برای تذکر دهندگان ارسال کردند که این نامه در دوران ریاست مسجد جامعی در دفتر وی مانده بود و به دوران ریاست آقای چمران انتقال یافت.

شاکری با اشاره به این که این موضوع در دستور امروز شورای شهر قرار گرفت، بیان داشت: با مطرح شدن این موضوع اعضای اصلاح طلب شورای شهر تهران اظهار داشتند که ما نمی‌خواهیم این بحث مطرح شود و می‌خواهیم مسکوت بماند چرا که گفتگوهایی پیرامون این موضوع در دور سوم صورت گرفته است و ما می خواهیم این موضوع تا بررسی این مذاکرات مسکوت بماند.

عضو شورای اسلامی شهر تهران اظهار داشت: در ادامه جلسه امروز رئیس شورای شهر با بیان این که مسکوت ماندن این موضوع باید رای بیاورد، بیان داشت: مطابق آئین نامه، شهر دار تهران می‌تواند در مورد هر تذکری حضور یابند و نظرش را اعلام کند.

وی یادآور شد: با بیان این نکته قانونی از سوی رئیس شورای شهر رای گیری در خصوص مسکوت ماندن بحث مربوطه به میدان میوه و تره بار فرمانیه منحل شد.

عضو کمیسیون فرهنگ و اجتماعی شورای شهر تهران در ادامه به حضور شهردار تهران در شورا اشاره و عنوان کرد: قالیباف در پاسخ به پرسش‌هایی که حکیمی‌پور به نمایندگی از اصلاح طلبان مطرح کرده بود پرداخت و توضیحاتی در خصوص تجمیع، ارزش افزوده‌ای که برای شهرداری به همراه آورد، گشایشی که میدان تره بار برای مردم منطقه به وجود آورده و این که فرآیند کار زیر نظر قوه قضائیه بوده است، ارائه داد.

شاکری تأکید کرد: شهردار منطقه یک نیز توضیحاتی در این خصوص ارائه کرد. 

عضو شورای شهر در ادامه از عکس العمل اصلاح طلبان سخن گفت و بیان داشت: با وجود این که بسیار احساس می‌شد که  اصلاح طلبان حرف‌های بسیاری برای گفتن داشته باشند، اما سکوت اختیار کردند.

شاکری همچنین در خصوص پاسخ تندگویان در قبال توضیحات شهردار تهران، گفت: تندگویان پاسه آقای قالیباف را منطقی و متین دانست و اظهار داشت که پاسخ شهردار را قبول کردیم اما در صورتی که در آینده این پرونده برای ما مسئله ساز شد، آن را مطرح خواهیم کرد.

وی بیان داشت: شهردار نیز در پاسخ به  این مسئله مطرح شده از سوی اصلاح طلبان گفت: اصلاح طلبان این حق را دارند که هر زمان به نکته جدیدی برخورد کردند که نیاز به پیگیری داشته باشند، مطرح کنند.

عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر مسکوت ماندن اصلاح طلبان را تعجب برانگیز دانست و خاطر نشان کرد: در جریان جلسه به برخی از اصلاح طلبان گفتم که شما می‌خواستید توپ در  کنید اما ترقه هم نشد!

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار