رهبر جریان صدر عراق در سخنانی از رزمندگان داوطلب خواست تا مناطق آزاد شده در این کشور را به نیروهای ارتش و پلیس تحویل دهند.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران "مقتدا صدر" روز یکشنبه طی سخنانی با استقبال از رای اعتماد پارلمان عراق به وزیران کشور و دفاع در دولت کنونی این کشور که ریاست آن را "حیدر العبادی" بر عهده دارد، از آنچه که وی رزمندگان جهادی خواند، خواست تا سرزمین‌های آزادشده از داعش را به نیروهای ارتش و پلیس بسپارند.

وی در ادامه با بیان اینکه تعیین وزیر برای دو وزارت‌خانه امنیتی در دولت کنونی گام مهم دیگری در جهت بهبود اوضاع سیاسی، امنیتی و خدماتی است، افزود: اقدام دولت کنونی در انتخاب وزیر برای وزارت‌خانه‌های امنیتی دفاع و کشور پس از شکست دولت سابق در انتخاب این وزیران موفقیتی برای این دولت محسوب می‌شود.

رهبر جریان صدر عراق ابراز امیدواری کرد که موفقیت در انتخاب وزیران دفاع و کشور راهی به سوی آزادسازی استان‌های اشغال شده که درون افراطی‌گری افتادند، شود تا قدرت ارتش و نیروهای امنیتی عراق بار دیگر به جهانیان ثابت شود.

"مقتدا صدر" همچنین از رزمندگان داوطلب خواست تا در سریع‌ترین وقت ممکن در راستای تحویل مناطق آزاد شده از دست داعش به نیروهای ارتش و پلیس اقدام کنند؛ عراق مستقل اجازه دخالت خارجی به صورت‌های هوایی، زمینی ودریایی را نخواهد داد و عراقی‌ها توانایی آزادسازی کشورشان و پایان دادن به پرونده تروریسم را دارا هستند.

انتهای پیام//

برچسب ها: مقتدا ، صدر ، عراق ، ریاست ، جمهوری ، جهادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار