عضو کمیسیون قضائی مجلس با تاکید بر اینکه در قانون در نظرگرفته شده برای مجرمان این حادثه هیچگونه ابهامی وجود ندارد، گفت: دستگاه قضا پس از شناسایی عاملان این حادثه و مشخص شدن جرم قطعا برخورد سختی خواهد کرد.

علی جلیلیان نماینده مردم کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به حادثه اسیدپاشی در استان اصفهان، اظهار داشت: اسیدپاشی یکی از جرائم خشن محسوب می‌شود و قانون مجازات سختی را برای مرتکبین این جرم در نظر گرفته است.

وی با تاکید براینکه در قانون درنظرگرفته شده برای مجرمان این حادثه هیچگونه ابهامی وجود ندارد، افزود: دستگاه قضا پس از شناسایی عاملان این حادثه و مشخص شدن جرم قطعا برخورد سختی را خواهد کرد.

عضو کمیسیون قضائی مجلس تشکیل کارگروهی از افراد خبره در زمینه جرم شناسی و قضائی برای بازدارندگی از این حادثه را مثبت دانست و گفت: برخی از این جرائم به مشکلات روانی، اجتماعی و اقتصادی بازمی‌گردد و دستگاه قضا همواره این حادثه را پیگیری می‌کند.

عضو کمیسیون قضائی مجلس با تاکید براینکه فقط دستگاه قضا نباید جویای راه حل اساسی حوادث باشد، تصریح کرد: دستگاه قضا وظیفه دارد که برخورد قاطع در راستای بازدارندگی داشته باشد و سایر دستگاه‌های کشور نیز باید در این امر با این نهاد همگرایی داشته باشند.

این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: همه دستگاه‌های کشور در مقابله با  این مورد و چه در موارد مشابه این حادثه باید با هماهنگی و همفکری یکدیگر تدابیر لازم بیاندیشند تا دیگر شاهد حوادثی از این دست نباشیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار