پاسخ سوالات خود در زمینه "آنفولانزا" را اینجا مشاهده کنید

سوالاتی که کاربران باشگاه خبرنگاران در قسمت"رایگان درمان شوید" مطرح کرده بودند، توسط متخصص بیماری های عفونی پاسخ داده شد.

گروه علمي پزشکي باشگاه خبرنگاران؛ بخشی از پاسخ سوالاتی که کاربران باشگاه خبرنگاران در قسمت رایگان درمان شوید مطرح کرده بودند را منتشر كرد.  
 
شما هم می توانید با مراجعه به کلینیک باشگاه خبرنگاران و طرح سوالات خود پاسخ را از پزشکان مطرح در آن بخش دريافت كنيد.

اما پاسخ سوالات برخي از کاربران درخصوص آنفولانزا كه توسط دکتر علی مجید پور متخصص بیماری های عفونی داده شده است، به شرح ذیل است:


***نانا

دختر۲۶ماهه ای دارم آیاواکسن برایش ضروریست

جواب: می توانند استفاده کنند.

***ژاله

با سلام و خسته نباشید می خواستم بدونم که من فصل بهار پاییز صبح ها که از خواب پامیشم خیلی عطسه می کنم البته من پولیپ بینی هم دارم اما عمل نکردم ناگفته نمونه که این فصل ها بینیم هم میگیره صدام هم عوض میشه اسپری بینی هم دارم امابعدیک مدت خودش خوب میشه با تشکر از شمادکتر عزیز و باشگاه خبرنگاران

علائم این بیماری شبیه حساسیت می باشد و برای درمان آن باید به پزشک مراجعه کرد.

***زینب
با سلام منحدود چهار سال است که در ایام تابستان که هوا گرم میشود حساسیتم شروع میشود به طوری که که اگر زیر باد پنکه وکولر بروم بینی ام کامل میگیره وشروع با اب ریزش میکند وبا توجه به اینکه در جنوب زندگی میکنم تحمل این شرایط برام خیلی سخت شده تا با حال به هر پزشکی مراجعه کرده ام یه مقدار قرص امپول تجویز کرده که فابده ای نداشته استت لطف کنید من رو راهنمایی کنید چه دارویی مصرف کنم
جواب: بهتر است نزد متخصص آلرژی بروند و بیماری خود را درمان کنند.

***کریم
لطفا علائم حساسیت فصلی رو بگید، چه فرقی با لنفولانزا داره؟
جواب: آنولانزا با تب و درد های عمومی بدن لرز و با عطسه و سرفه همراه است. در صورتی که حساسیت علائمی چون سرفه عطسه و آبریزش بینی به همراه دارد و تب و درد بدنی در آن دیده نمی شود.

***هنگامه
سلام عملي ترين روش درمان يا كاهش علائم آلرژي با نشانه هاي خارش بيني و حلق و عطسه هاي مكرر چيست؟ با تشكر
بهترین کار پرهیز از موادی است که موجب آلرژی می شود.کلینیک آلرژی برای انجام تست هایی مراجعه کنند تا حساسیت وی تشخیص داده شود.

***ناشناس

ایا واکسن برای درمان انفولانزا وجود دارد؟
جواب: برای آنفولانزا واکسن وجود دارد و واکسن آن در بازار هم موجود است و بهتر است تمام افراد از این واکسن استفاده کنند. استفاده از آن برای افراد بالای 50 سال، بیماران مبتلا به بیماری های قلب، کبد و کلیه و همچون کسانی که سابقه بیماری آسم و فشار خون و زمینه سرطان را دارند ضروری است.

***یلدا
در چه فصل هایی انفولانزا تشدید می شود
جواب: آنفولانزا بیشتر در پاییز و اوایل بهار است.

***صمر
بابروز هواي سرد به خصوص صبح و غروب و يا نم نم باران قفسه سينه سمت راست درد گرفته و موچب تنگي نفس مي شود و ضمنا در اين خصوص به فوق تخصص ريه مراجعه كردم و با انجام تست ريه مشكلي مشاهده نشد مشكل از كجاست؟
جواب: بهتر است از نظر ریوی بررسی شود در صورتی که بیماری ریه نبود به متخصص قلب مراجعه کنند.

***سارا
سلام.با شروع فصل بهارو تابستان حساسیتام شروع میشه.بسته شدن راه تنفسم از بینی،عطسه و سرفه اصلیاشن.ولی امسال خارش بدن هم همراشه.البته شب که میخوابم اثری نیست و صبح که بیدار میشم دونه های زیادی روی بدنم میبینم که کل روز اذیتم میکنن.آیا این هم به حساسیت مربوطه یا بیماری پوستی محسوب میشه؟ جواب: بیماری حساسیت است نزد متخصص آلرژی بروند.

انتهای پیام/

برچسب ها: هوا ، صبح ، تنفس ، سوال ، تابستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۲ ۲۷ مهر ۱۳۹۳
هر سال اول مهر سرماد می خرم
آخرین اخبار