مهم ترین عناوین خبری گروه "اقتصادی" که در روز يكشنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: بانک گردشگردی پیشتاز معاملات فرابورس شد ، پایان مهر، آخرین مهلت ارسال صورت معاملات فصل تابستان ، هماهنگی با صندوق توسعه ملی برای جذب سرمایه‌گذاران به شکل BOT / ظرفیت اشتغال بیش از 90 درصد از صندلی‌های قطار و.. است

مهم ترین عناوین خبری گروه "اقتصادي" که در روز يكشنبه منتشر شده است به شرح زير است:

صدای جبران برای حل مشکلات صادرات کوتاه است / پیشنهاد ادغام بانک تخصصی توسعه صادرات و صندوق ضمانت

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/7/27/2676567_200.jpg

رئیس اتاق بازرگانی ایران گفت: در طول دو، سه سال گذشته صادرات کشور بیش از هر بخشی دچار خسارت شد ولی متأسفانه صدای جبران برای حل مشکل صادرات بسیار کوتاه است.

هماهنگی با صندوق توسعه ملی برای جذب سرمایه‌گذاران به شکل BOT / ظرفیت اشتغال بیش از 90 درصد از صندلی‌های قطار

 وزیر راه و شهرسازی گفت: با صندوق توسعه ملی برای جذب سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی و توسعه ریلی در قالب قرارداد‌های BOT هماهنگی به عمل آمده است.

آرامش در بازار نتیجه اعتماد مردم به دولت است / خروج از رکود با تکیه بر بخش خصوصی جهانگیری با اشاره به آرامش در بازار و ثبات نرخ ارز گفت: این آرامش نتیجه اعتماد مردم به دولت است که این اعتماد بزرگ‌ترین سرمایه دولت به شمار می‌رود.

پیوستن به WTO مؤثر در توسعه صادرات کشور / لزوم ایجاد پیوند مستحکم با شرکای تجاری
رئیس سازمان توسعه و تجارت با اشاره به اینکه کشور ما هنوز موفق به پیوستن به WTO نشده است گفت: اگرچه گام‌های خوبی برداشته شده اما باید برای پیوستن به این سازمان رویه‌های موجود بازنگری شود.

اقدامات دولت در جهت حمایت از صادرات / تأکید رئیس‌جمهور بر شکستن سدهای صادرات است وزیر صنعت با تشریح اقدامات دولت در جهت حمایت از صادرات گفت: تأکید رئیس جمهور بر این است که تمام سدهای پیش روی صادرات را از بین ببریم و این کار به دست خود ما انجام شود.

بانک گردشگردی پیشتاز معاملات فرابورس شد
 امروز یکشنبه 27 مهر در پایان معاملات فرابورس تعداد 247 هزار و 170 سهم به ارزش 754 میلیارد و 500 میلیون ریال در 20 هزار و 660 نوبت معاملاتی داد و ستد شد.

تردد در آزادراه تهران ـ قم (باند شرقی) تا 13 دی ماه محدود است
 آزاد راه تهران ـ قم (باند شرقی)، مقطع واقع در استان تهران، از مورخ 21 مرداد لغايت 13 دی، روزهای هفته به ‌جز بعدازظهر سه شنبه، پنج شنبه و جمعه هر هفته، از ساعت 7 الی 17، بدليل اجرای عمليات روكش آسفالت، حدفاصل محدوده عوارضی تا انتهای حوزه استحفاظی اداره كل راه و ترابری استان تهران، تردد همزمان با اجرای عمليات، با محدوديت و رعايت احتياط انجام می‌شود.

پایان مهر، آخرین مهلت ارسال صورت معاملات فصل تابستان
معاون مالیات های مستقیم سازمان امور مالیاتی کشور گفت: آخرین مهلت ارسال فهرست صورت معاملات فصل تابستان پایان مهرماه است.

سکه امامی 937 هزار تومان / دلار 3232 تومان / طلا 18 عیار 96 هزار تومان
 بازار طلای تهران امروز با تداوم سیر کاهشی دلار قدری از ارزش هر مثقال و گرم طلا کاست.

دماسنج شاخص 143 واحد بالا رفت
امروز یکشنبه در جریان معاملات تالار شیشه‌ای تعداد 366 هزار و 354 سهم اوراق بهادار به ارزش 1 میلیارد و 169 میلیون و 619 ریال در 37 هزار و 584 نوبت معاملاتی داد و ستد شد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار