مدیر کل اداره نظارت فنی عمرانی امامزادگان کشور گفت: طرح حرم تا حرم شاهچراغ(ع) و امامزاده سید علاالدین حسین(ع) در استان فارس در مرحله آزادسازی است.

ابراهیم سلیمانی مدیر کل اداره نظارت فنی عمران امامزادگان کشور در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران عنوان کرد: طرح حرم تا حرم شاهچراغ(ع) و امامزاده سید علاالدین حسین(ع) در استان فارس و شهر شیراز از طرح های ملی و کشور است.
 
وی ادامه داد: بخشی از اعتبار این طرح را به دلیل اینکه از طرح های ملی کشور است را دولت تامین خواهد کرد.
 
سلیمانی اظهار داشت: طرح حرم تا حرم در استان فارس یکی از شاخص ترین طرح های عمرانی و زیارتی است که در یک ماه گذشته براساس مصوبه ماده 5 تصویب و هم اکنون در مرحله آزادسازی است.
 
وی اشاره کرد: عملیات آزاد سازی املاک واقع در طرح حرم تا حرم با همکاری شهرداری شیراز در دست اجرا است و با آزاد سازی املاک تجاری، اداری و مسکونی این طرح اجرا می شود.
 
سلیمانی تصریح کرد:طرح حرم تا حرم در ضلع غرب و شمال امام زاده سید علاالدین حسین(ع) و ضلع شمال و شرق امامزاده احمدبن موسی شاهچراغ(ع) با فاصله 6/1 کیلومتر در دست اجرا است.
 
وی خاطر نشان کرد:برای املاک واقع در طرح حرم تا حرم مجوز ساخت صادر نمی شود و این طرح با همکاری و مشارکت مدیریت آستانه مقدس شاهچراغ با تامین بودجه، سازمان اوقاف و انجام اقدامات آزادسازی شهرداری شیراز و تامین بودجه و اقدامات اجرایی انجام خواهد شد.
 
انتهای پیام/
 

برچسب ها: حرم ، شاهچراغ ، فارس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار