فرمانده انتظامی شهرستان آمل ازکشف 26 فقره سرقت دراین شهرستان خبرداد.

سرهنگ گنجیان مقدم در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری؛ گفت : درراستای مبارزه با سرقت وافزایش امنیت اجتماعی ، قرارگاه مبارزه با سرقت از اوایل سالجاری دراین فرماندهی تشکیل شد .

 وی افزود : درهمین رابطه ماموران انتظامی این فرماندهی با اجرای طرح های مبارزه با سرقت در سطح شهرستان دریک هفته گذشته موفق شدند با شناسائی ودستگیری تعدادی زیادی متهم 26 فقره انواع سرقت را کشف وضبط کنند .

فرمانده انتظامی  شهرستان آمل با اشاره به کشف 19 کیلوگرم انواع مواد مخدر درآمل تصریح کرد : باتوجه به لزوم پیشگیری از اعتیاد در سطح جامعه با اجرای طرح های پاکسازی وبرخورد با فروشندگان ومصرف کنند گان مواد مخدر درصدد مقابله با این بلای خانمانسوز است

سرهنگ گنجیان مقدم با تاکید برتداوم طرح های ارتقا امنیت اجتماعی درسطح شهرستان گفت : تامین امنیت با برخورد مقتدرانه پلیس میسر می شود که این امر مستلزم رعایت وبکارگیری هشدارها وتوصیه های پلیس ازسوی شهروندان است .

 وی با بیان اینکه این که اجرای طرح های پاکسازی از نقاط آلوده وجرم خیز ادامه دارد از شهروندان خواست هرگونه اطلاع از تهیه کنندگان وفروشندگان موادمخدر رابه پلیس 110 ویا از طریق پیامک 110 اعلام کنند.

انتهاي پيام/ا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.