فریدون زندی مدتهاست که از میادین به دور است اما اعلام شده است که وی تمرینات را رها نکرده و آبان ماه آماده حضور در تمرینات تیمی می شود، اخبار تیم فوتبال استقلال را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، زندی زمانیکه از لیگ ایران به قطر رفت با مصدومیت شدید روبرو شد و عنوان شد که از فوتبال کناره گیری کرده است زیرا شرایط بازگشت به میادین و تمرینات را ندارد اما برخلاف این اتفاق رخ داده است و این بازیکن در حال آمادگی برای بازگشت به فوتبال و البته لیگ ایران است.

این بازیکن با چند تیم لیگی صحبت کرده است و مولایی به عنوان بدنساز وی مدعی شده که این بازیکن مشکل خاصی ندارد و از ماه دیگر می تواند به میدان بازگردد و در لیگ برتر بازی کند.

شایان ذکر است بحث حضور این بازیکن در استقلال نیز مطرح شده است زیرا وی با چند استقلالی از جمله تیموریان رابطه نزدیکی دارد و این بازیکن می تواند عامل بازگشت وی به تیم سابقش باشد.

** معضلی به نام تیم ملی برای قلعه نویی؛  بیک زاده سه هفته نیست!

قلعه نویی پیش از آغاز اردوی تیم ملی اعلام کرد که بازیکنانش در سفرهای تیم ملی همواره با مشکل روبرو می شوند و این در حالی است که این وضعیت به وی و تیمش لطمه وارد کرده است اما اینبار نیز با مصدومیت بیک زاده روبرو شد و این بازیکن با مصدومیت خود را به سرمربی تیمش معرفی کرد.
 
گفتنی است قلعه نویی طی تماسی با مسوولان تیم ملی اعلام کرده است که تیم ملی و نحوه برگزاری اردوهای این تیم برای وی به معضلی بزرگ تبدیل شده است و این مربی با این وضعیت باید از حضور بازیکنانش در تیم ملی انصراف دهد زیرا استقلال است که ضربه می خورد.
 
شایان ذکر است پزشکان اعلام کردند بیک زاده تا سه هفته دور از میادین بسر می برد.

** استقلال از اهواز وارد مشهد شد؛  مشکلات قلعه نویی در مشهد!

استقلال چهارشنبه به مصاف تیم پدیده می رود و این در حالی است که سفر به تهران برای اعضای این تیم ممکن نشد و اعضا با خستگی بسیار زیاد به مشهد رسیدند.آبی ها با پرواز طولانی مدت به مشهد رسیدند و به همین دلیل قلعه نویی تمرین امروز را به دیروقت موکول کرد تا بازیکنان استراحت کنند.
 
گفتنی است این مربی برای بازی در مقابل پدیده نیز با مشکلات بسیاری همراه است زیرا بیک زاده مصدوم شده،کرار هنوز نیامده است و اعضای تیم با مشکلاتی از قبیل خستگی روبرو هستند و این مسائل سرمربی تیم را نگران کرده است.
 
شایان ذکر است این تیم با مشکل بسیار زیاد توانست فولاد نوین را شکست دهدو قلعه نویی نگران است که با شرایط فعلی و خستگی دیگر اعضای تیم که در اردوی تیم ملی حضور داشتند استقلال در لیگ دچار مشکلات بسیار زیادی شود.

** برهانی نیم فصل از استقلال جدا می شود؟ ؛ مخالفت مدیریت استقلال با جدایی مهاجم استقلال

برهانی در تیم استقلال به یک نیمکت نشین تبدیل شده است و این در حالی است که قلعه نویی تابحال به جدایی و عدم خواستن وی اشاره ای نکرده است.
 
گفتنی است افشارزاده با سرمربی تیم جلسه ای را در این خصوص برگزار کرده است و خواستار این شد که وی تکلیف این مهاجم را مشخص کند اما قلعه نویی خواستار جدایی این بازیکن نیست ولی در ترکیب تیم نیز از وی بهره نمی برد.
 
شایان ذکر است برهانی اعلام کرده است اگر وضعیت این چنین باشد و قلعه نویی با این نحو به همکاری اش با این بازیکن ادامه دهد بهتر این است که اجازه جدایی اش را صادر کند اما قلعه نویی رسما خواستار ماندن وی شده است تا افشارزاده نیز با خیال راحت به همکاری اش با این بازیکن ادامه دهد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار