لوئیس فن خال به تمامی شاگردان هشدار داد در صورت نارضایتی از هر یک نیمکت‌ نشین می‌شوند وی همچنین وین رونی‌ را به دلیل خطای غیر ضروری و محرومیت 3 جلسه‌ای مستحق تنبیه دانست.

 به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از یورو اسپرت، سرمربی هلندی منچستر‌یونایتد گفت: هیچ تضمینی‌برای بازیکنان وجود ندارد که حضور ثابتشان‌ در تیم همیشگی باشد نارضایتی از عملکرد بازیکنان در هر سطحی که باشند موجب نیمکت نشینی آنان می شود.
 
 فن خال در ادامه افزود: میزان تلاش و کارآیی بازیکنان در تمرینات تا حد زیادی موقعیت آنان در دیدار بعدی را تعیین می‌کند حضور ثابت در تیم توسط خود بازیکنان تضمین می‌شود من برای تمامی شاگردانم احترام قائل هستم و به آنان اطمینان دارم اما تیم به پیروزی‌های بیشتری نیاز داشته و باید آن بازیکنانی که در اوج آمادگی هستند را برای حضور ثابت در میدان انتخاب کنیم.
 
*** کاپیتان رونی تنبیه می‌شود
 
 وین رونی کاپیتان منچستریونایتد ماه گذشته در دیدار مقابل وستهام کارت قرمز مستقیم دریافت کرده و از زمین اخراج شد.
 
همین مسئله موجب شد رونی 3 جلسه از همراهی تیمش محروم شود که با دیدار روز دوشنبه این هفته مقابل وست بروم  دو جلسه از محرومیت خود را پشت سر می‌گذارد.
 
رونی بازی حساس هفته آینده مقابل چلسی را هم از دست می دهد و به نظر می‌رسد فن خال از بابت این بی احتیاطی و خطای غیر ضروری که انجام داد بسیار عصبانی شده است زیرا اعلام کرد: کاپیتان رونی پس از این 3 جلسه محرومیت بلافاصله به تیم بر نمی‌گردد. داشتن نامی بزرگ موجب نمی‌شود سرمربی از خطای بازیکنان چشم پوشی کند.
 
فن خال در ادامه افزود: از تمامی بازیکنان خواسته‌ایم در مورد خطاهایشان محتاط‌‌ تر باشند. آنان نباید با دریافت کارت زرد و یا قرمز موقعیت تیم را به خطر اندازند.

انتهای پیام/

برچسب ها: فن خال ، کاپیتان ، محرومیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار