گواردیولا سرمربی بایرن مونیخ پس از پیروزی پر گل مقابل وردبرمن‌گفت: انتظار داشتم فلیپ‌ لام در این بازی سه گل به ثمر برساند وی همچنین مقصد بعدی خود برای سرمربیگری را لیگ برتر انگلیس معرفی کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از اسکای اسپرت، تیم بایرن مونیخ موفق شد با نتیجه پر گل 6 بر صفر مقابل وردبرمن‌به پیروزی دست یابد و جایگاه خود در صدر جدول رده بندی بوندسلیگا‌ را تثبیت کند.
 
 فلیپ‌ لام در این بازی دو گل به ثمر رساند اما گواردیولا گفت: انتظار داشت وی حداقل سه گل به نام خود ثبت کرده و هت تریک‌ کند.
 
سرمربی بایرن مونیخ گفت: اعتراف می‌کنم کمی از لام ناامید شدم اومی‌توانست هت‌تریک‌ کند اما از شوخی گذشته من به فلیپ افتخار می‌کنم و از اینکه مربی او هستم به خود می‌بالم.
 
 لازم به ذکر است: فلیپ‌ لام تاکنون 413 بازی برای بایرن‌مونیخ انجام داده و طی این مدت فقط 12 گل به ثمر رسانده است.

** لیگ برتر انگلیس مقصد بعدی پپ/قرارداد پپ گوار‌دیولا با باشگاه بایرن‌

مونیخ‌ در سال 2016 به اتمام می‌رسد و این مربی اسپانیایی طی روزهای اخیر اظهار نظر در مورد آینده کاری‌اش را آغاز کرده است.
 
گواردیولا‌ اعلام کرد به طور حتم لیگ فوتبال انگلیس مقصد بعدی وی برای مربیگری خواهد بود اما هنوز در مورد باشگاه خاصی با اطمینان صحبت نکرده است.
 
دوستی دیرینه پپ با بگر‌یشتین  مدیر باشگاه منچستر‌سیتی احتمال حضور وی در ورزشگاه اتحاد را قوت بخشیده زیرا زمانی که بگریشتین در بار‌سلونا بود گواردیولا را به عنوان مربی کاتالان انتخاب کرد اما در کنار منچستر سیتی، باشگاه آر‌سنال هم گوشه چشمی به جذب گوار‌دیولا دارد.
 
هر چند قرارداد آرسن ونگر 65 ساله به تازگی برای مدت 3 سال تمدید شده است اما نتایج ضعیف این تیم از ابتدای فصل تاکنون می‌تواند بر رفتن ونگر سرعت ببخشد.
 
در میان مربیگری باشگاهی، بسیاری وی را آماده پذیرفتن مسئولیت ملی می‌دانند. شاید روزی پپ گواردیولا تجربه مربیگری در سطح ملی را هم آزمایش کند.

انتهای پیام/
برچسب ها: انتظار ، تیم ، لام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار