مدیرکل امورشهری وشوراهای استانداری قم از 534 دستگاه تاکسی فرسوده در استان خبرداد.

 به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم؛ قم شهری است زیارتی که سهم جابجایی مسافر روزانه بالغ بر 20 هزار نفر بوده که توسط ناوگان تاکسیرانی صورت می گیرد.

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری قم  با اشاره به اینکه تعداد  534 دستگاه از خودروهای تاکسی پیکان فرسوده فعال در شهر قم و حومه وجود دارد که مشمول طرح جایگزینی هستند گفت: سهمیه استان قم 990 دستگاه تاکسی است که اگر افراد متقاضی بیشتر شوند، این آمار به یک هزار و 500 دستگاه افزایش خواهد یافت.

وی اضافه کرد: اینگونه خودروها باعث عدم ارایه خدمات مناسب شده و از همه مهمتر موجب مختل شدن امرار معاش بسیاری از خانوارها شامل مالکان و رانندگان کمکی شده است.

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری قم با اشاره به اینکه 350 پرونده در بانک صادرات برای اعطای تسهیلات به رانندگان متقاضی تشکیل شده است و اینکه از ابتدای سال 1390 تاکنون بانک هاجهت ارایه تسهیلات،امادگی خودرا اعلام کردند گفت:پرداخت تسهیلات باید با سرعت بیشتری انجام شود تا از سهمیه در نظر گرفته شده، استفاده شود


وی  در پایان با بیان اینکه مشکلات حمل و نقل در استان قم در شورای این استان مورد بررسی قرار گرفته است، ادامه داد: سهمیه تاکسی جایگزین برای استان قم ١١٧دستگاه در نظر گرفته شده که امیدواریم این تاکسی‌ها در مسیر شهرهای اطراف استان قم مورد استفاده قرار گیرند.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.