مراسم اختتامیه پانزدهمین دوره مسابقات مهارت بعد از ظهر امروز در وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، بعد از ظهر امروز بعد از سالن 17شهریور وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی مراسم اختتامیه پانزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت و اولین دوره مسابقات مهارت ویژه معلولان با حضور وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی،رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور و تنی چند از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مدیران و کار آفرینان کشور به همراه برگزیدگان این دوره از مسابقات برگزار شد.

این گزارش می‌افزاید در ابتدای این مراسم کورش پرند رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور به ارائه گزارشی جامع در خصوص برگزاری پانزدهمین دوره این مسابقات پرداخت.

در ادامه نیز علی ربیعی وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی نسبت به ضرورت مهارت آموزی و ارائه برنامه‌های این وزارت خانه برای توسعه توانمند سازی‌ها به ایراد سخنرانی پرداخت.

گفتنی است در پایان این مراسم  تعداد 111 مدال  شامل 40مدال طلا به 36مرد و 4زن، 36مدال نقره به 32مرد و 4زن، 35مدال برنز نیز به 31مرد و 4زن برگزیده در پانزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت و 4مدال طلا به 2مرد و 2زن، 4مدال نقره به 3زن و یک مرد، و 5مدال برنز به 4مرد و یک زن به برگزیدگان نخستین مسابقات ملی مهارت ویژه معلولان اهدا شد.

انتهای پیام/
برچسب ها: مسابقات ، ملی ، مهارت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۲:۵۴ ۲۷ مهر ۱۳۹۳
سلام
مسابقاتی که رقابت کننده هاش بیشتر از 100 تا مدال داشتن و همگی تو سن کمتر از 21 سال این مدال ها رو کسب کردن ارزشش بیشتر از یه گزارش ساده اونم فقط تو وب سایت هاست
شما که باشگاه خبرنگاران جوان هستین باید بیشتر به ما جوونا بها میدادین
آخرین اخبار