مروری بر مهمترین اخبار"سیاسی"

مهم ترین عناوین خبری گروه "سیاسی" که در روز جمعه منتشر شده است موضوعاتي چون: استقبال از اقدامات ایران در اجرای برنامه‌های کاهش آسیب در زندان‌ها ، برگزاری همایش بین‌المللی عشایر عراق و عشایر ایران در خوزستان/ تضعیف موقعیت منحوس آل‌سعود در منطقه ، وزیر دفاع لبنان وارد تهران شد و... است

مهم ترین عناوین خبری گروه "سیاسی" که در روز  شنبه منتشر شده است به شرح زير است:

شتاب رشد علمی کشور نباید به هیچ بهانه‌ای کاهش یابد/ دلبستگان فرهنگ دینی و انقلابی را امیدوار و معارضان را ناامید کنید/ ۳ عضو حقوقی به شورا اضافه شدند

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/7/26/2673997_422.jpg

 حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در آستانه آغاز دوره جدید شورای عالی انقلاب فرهنگی، با صدور حکمی بر مدیریت راهبردی چالش‌های حوزه فرهنگ تأکید فرمودند.

احتمال حضور سازمان‌های جاسوسی در آژانس/ قضیه ساختمان یک سرویس جاسوسی مشرف به آژانس

 نماینده ایران در آژانس بین‌المللی انرژی اتمی گفت: جاسوسی امری است که به احتمال زیاد در آژانس وجود دارد و این وظیفه آژانس و مسئولین و به خصوص مدیرکل است که تلاش‌های خود را انجام دهند و اقدامی را اتخاذ و از نشر اطلاعات و درز آن به بیرون جلوگیری کنند.

خبر احضار به وزارت خارجه ترکیه ساختگی است/ برخی تلاش دارند روابط تهران_آنکارا را برهم زنند سفیر کشورمان در آنکارا با تکذیب خبر احضارش به وزارت خارجه ترکیه گفت: این خبر ساختگی است.

جمله طلایی سردار شهید شوشتری چه بود؟

 آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها به دنبال ایجاد ه‍ژمونی کاذب هستند که مقاومت در مقابل امپریالیسم را قبول نمی‌کنند، بنابراین با حمایت از گروهک‌های تروریستی به دنبال تقابل با محور مقاومت بوده‌اند و به شهادت‌رساندن سرداران رشید اسلام از جمله شهید وحدت، سردار شهید شوشتری نیز در این راستا بود.

همایش "دیپلماسی ایرانی" در دانشگاه شاهد برگزار می‌شود

دبیر همایش دیپلماسی ایرانی از برگزاری این همایش با حضور مرتضوی ()،قشقاوی معاونت کنسولی مجلس و امور ایرانیان وزارت خارجه،سبحانی‌نیا عضو هیات رییسه و کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی و جلالی عضو کمیسون امنیت‌ملی و ریاست مرکز پژوهش‌های مجلس خبر داد.

استقبال از اقدامات ایران در اجرای برنامه‌های کاهش آسیب در زندان‌ها

رئیس سازمان زندان‌های کل کشور گفت: گزارش ارائه شده در نشست مشورتی جهانی پیرامون کنترل ایدز توسط جمهوری اسلامی ایران مورد استقبال تمامی کشورهای حاضر در این نشست قرار گرفت.

مجلس ایران از افزایش سطح مناسبات با کرواسی حمایت می‌کند
کوچکی‌نژاد در دیدار با رئیس گروه دوستی پارلمانی کرواسی و ایران با بیان اینکه گروه‌های دوستی نقش مهمی در گسترش ارتباط و مبادلات میان کشورها دارند، گفت: مجلس ایران از افزایش سطح مناسبات میان دو کشور حمایت می‌کند.

برگزاری همایش بین‌المللی عشایر عراق و عشایر ایران در خوزستان/ تضعیف موقعیت منحوس آل‌سعود در منطقه
رییس سازمان بسیج عشایری از برگزاری همایش بین‌المللی عشایر عراق با عشایر ایران در خوزستان در آینده نزدیک خبر داد.

تجمع اعتراضی دانشجویان به حکم اعدام شیخ نمر در مساجد دانشگاه‌های سراسر کشور
دانشگاهیان کشور فردا 27 مهر ماه در اعتراض به حکم اعدام شیخ نمر راهپیمای خواهند کرد.

وزیر دفاع لبنان وارد تهران شد

"سمير مقبل" معاون نخست‌وزير و وزير دفاع لبنان در صدر يک هيأت عالی‌رتبه نظامی، ظهر امروز برای انجام يک سفر رسمی سه روزه وارد تهران شد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار