قم؛

جشنواره فیلم کودک و نوجوان در قم به کار خود پایان داد

مراسم اختتامیه بیست و هشتمین جشنواره فیلم کودک و نوجوان با حضور مسئولان در قم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان قم؛ بیست و هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودک و نوجوان در مراسم اختتامیه جشنواره فیلم کودک و نوجوان که در سالن همایش‌های شهرداری قم برگزار شد.
 
دبیر برگزاری این همایش در سخنانی با بیان اینکه این جشنواره متعلق به کودکان و نوجوانانی است که میزبان و مهمان این مراسم هستند، افزود: استان قم گام‌های موثری در راستای برپایی و میزبانی جشنواره‌هایی همانند جشنواره فیلم فجر و جشنواره فیلم کودکان و نوجوانان برداشته که این امر نشان از همکاری و هماهنگی دستگاه‌های مختلف در این استان دارد.

حامد حجتی افزود: در جشنواره فیلم کودک و نوجوان استان قم تعداد ۷ فیلم در سینما تربیت و به مدت چهار روز اکران شد که طی این مدت تعداد ۷ هزار نفر از این فیلم‌ها دیدن کردند.
 
 وی ادامه داد: میزبانی استان قم در برپایی جشنواره کودک و نوجوان اتفاق مبارکی بود و باید به این مهم توجه داشت که کودکان و نوجوانان سهم مهمی از سینمای ایران را به خود اختصاص داده‌اند.
 
وی با اشاره به اینکه استان قم پایگاه صدور علم و اندیشه اسلامی به سرتاسر جهان است و می‌تواند بسیاری از اتفاقات محتوایی را در کشور رقم بزند، گفت: در حال حاضر استان قم، قطب تولید انیمیشن دینی در جهان است.
 
حجتی ابراز کرد: امیدواریم سال آینده در استان قم، میزبانی جشنواره فیلم کودک و نوجوان قم را جشن بگیریم و از هنرمندان استانی تجلیل کنیم.

هوشنگ مرادی کرمانی نیز پس از دریافت جایزه، با تشکر از برگزار کنندگان جشنواره، تصریح کرد: شهر قم بچه‌های بسیار با استعداد و دوست داشتنی دارد و از اینکه از دست شما و کسانی که برای شما زحمت می‌کشند، هدیه دریافت می‌کنم، بسیار خوشحال هستم.

شهردار قم که در مراسم اختتامیه جشنواره فیلم کودک و نوجوان قم سخن می‌گفت، اظهار کرد: از اینکه با همکاری اداره کل اموزش و پرورش و به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی توانستیم این جشنواره را برگزار کنیم، خرسندیم.

محمد دلبری افزود: بهترین زمان برای نقش بستن اندیشه دینی و فرهنگ اسلامی در ذهن بچه‌ها، دوران کودکی است و یکی از بهترین ابزار، فیلم و سینماست و دست اندرکاران این هنر، کار بسیار بزرگی را انجام می‌دهند.حضور استان‌ها در ساخت فیلم حوزه کودک و نوجوان قابل تقدیر است.
وی خاطرنشان کرد: امیدواریم جشنواره‌های بعدی را با حضور هنرمندان قمی برگزار کنیم و بتوانیم در این عرصه بیش از پیش قدم برداریم.
 
 
انتهای پیام/ش
برچسب ها: قم ، اختتامیه ، جشنواره ، فیلم ، کودک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.