مدیر امنیتی استان "اب" در یمن استعفا داد/16 کشته در درگیری میان نیروهای انصارالله با قبایل منطقه "یریم" در استان إب

الجزیره اعلام کرد: مدیر امنیتی استان "اب" در یمن استعفا کرد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران؛ شبکه تلویزیونی الجزیره لحظاتی پیش در خبری فوری اعلام کرد: بعد از انتشار مراکز بازرسی توسط انقلابیون انصارالله در استان "إب" مدیر امنیتی این استان استعفا کرد.

العربیه نیز به نقل از خبرنگار خود در صنعا اعلام کرد که منابع پزشکی یمن از کشته شدن 16تن در درگیری‌های خشونت باری که صبح امروز در منطقه "یریم" در شمال استان إب یمن رخ داد، خبر داد.

العربیه درباره جزئیات حادثه‌ای که در ساعات ابتدایی صبح امروز رخ داد اعلام کرد: نیروهای مسلح قبایل منطقه یریم اقدام به ایجاد کمینی برای نیروهای انصارالله که از استان ذمار به شهر إب در حرکت بودند کردند.

این شبکه اعلام کرد که نیروهای قبیله‌ای اقدام به انهدام یک خودروی حامل نیروهای انصارالله با آرپی جی نمودند که 12 تن از نیروهای انصارالله در آن حضور داشتند.

همچنین این شبکه گزارش داده است که پس از استقرار شب گذشته نیروهای انصارالله در شهر رداع در استان بیضاء در مرکز یمن، درگیری‌های مجددی میان انصارالله با گروه تروریستی انصارالشریعه وابسته به القاعده به وقوع پیوست که طبق اعلام منابع محلی، عناصر القاعده دو حمله انتحاری را بوسیله دوخودروی بمب گذاری شده در میان تجمع نیروهای انصارالله منفجر ساختند که منجر به کشته ومجروح شدن تعدادی از نیروهای انصارالله گردید.


انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار