لاچین افشین نماینده کشورمان در رقابت های تنیس زیر ۱۳ سال غرب آسیا با غلبه بر حریف لبنانی خود فینالیست شد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ در جریان برگزاری رقابت های تنیس زیر ۱۳ سال غرب آسیا در لبنان ، لاچین افشین نماینده کشورمان موفق شد با عبور از سد حریف لبنانی خود جواز حضور در دیدار پایانی هفته نخست بازی ها را بدست آورد.
 
بر این اساس در مرحله نیمه نهایی بازی ها ۲ نماینده کشورمان در بخش دختران به مصاف حریفان خود رفتند و در پایان لاچین افشین توانست با نتیجه ۲ بر یک مقابل تنیسور لبنانی و بخت نخست بازی ها به پیروزی برسد و راهی دیدار پایانی شود و در دیدگر دیدار این مرحله  مهتا خانلو دیگر نماینده کشورمان با قبول شکست مقابل تنیسوری از عراق از رسیدن به فینال بازی ها بازماند و امروز برای قرار گرفتن در جایگاه سوم یا چهارمی به مصاف تنیسور لبنانی می رود.
 
همچنین این رقابت ها در بخش پسران نیز پیگیری شد و در نهایت سهراب دگمه چین در جایگاه هفتم ، ارکین توتونچی در جایگاه چهاردهم و سینا مقیمی در جایگاه پانزدهم ایستادند تا کار آنها در هفته نخست بازی ها به پایان برسد.
 
به این ترتیب با انجام دیدارهای پایانی و پس از استراحت تنیسورهای شرکت کننده ، هفته دوم بازی ها از ۲۸ مهر ماه استارت می خورد.
 
مسابقات تنیس زیر ۱۳ سال غرب آسیا به مدت ۲ هفته به میزبانی لبنان پیگیری می شود که سرپرستی تیم های ملی بر عهده فرشاد صفتی است و اکبر طاهری به عنوان مربی تیم ملی پسران و ندا نوریان نیز به عنوان مربی تیم ملی دختران تنیسورها را در این رقابت ها همراهی می کنند.

انتهای پیام/
برچسب ها: تنیس ، افشین ، غرب ، اسیا ، نماینده ، لبنان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار