رئیس جهاد دانشگاهی واحد استان اردبیل گفت: مرکز درمان ناباروری قفقاز یکی از مراکز مجهز درمان ناباروری شمالغرب کشور است و تمامی کارکنان آن آموزش دیده پژوهشگاه رویان هستند در رفع مشکل زوج‌های نابارور اردبیل، استان‌های همجوار و کشور جمهوری آذربایجان فعالیت دارد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل؛ رامز نصیری صالح در جلسه هم‌اندیشی روسای جهاد دانشگاهی اردبیل و آذربایجان غربی که در راستای تعامل بیشتر و گسترش همکاری‌‌های فی‌مابین برگزار شد، افزود: واحدهای جهاد دانشگاهی همچون یک پیکره واحد برای رفع نیازهای کشور تلاش می‌کنند.

وی بازدید از واحدهای دیگر جهاد دانشگاهی و بهره‌مندی از تجارب ارزنده آنان را از برنامه‌های اولویت‌دار این واحد اعلام کرد و گفت: جهاد دانشگاهی یک نهاد انقلابی است که در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی فعالیت دارد به همین خاطر تمام واحدهای این نهاد همچون یک پیکره واحد برای شناسایی و رفع نیازهای کشور تلاش می‌‌کنند.

نصیری صالح در ادامه از ورود جهاد دانشگاهی اردبیل برای ساماندهی تحقیقات فندق استان خبر داد و بیان کرد: هم اکنون طرح تحقیقاتی شناسایی ژنوتیپ‌های فندق‌ بومی استان برای معرفی رقم پرمحصول و مقاوم به سرما و آفات در حال انجام است.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.