سردار اشتری در جمع خبرنگاران مطرح کرد

آخرین اخبار از جزییات اسیدپاشی به بانوان در اصفهان/ تمام تجهیزات پلیس بومی و صددرصد ساخت داخل است

جانشین فرمانده نیروی انتظامی گفت:تاکنون چهار مورد اسیدپاشی داشتیم که با توجه به اطلاعات اولیه، به سرنخ‌هایی رسیدیم که امیدواریم با تلاش پلیس این افراد زودتر دستگیر شوند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران سردار حسین اشتری جانشین فرمانده ناجا  در حاشیه مراسم افتتاحیه نمایشگاه  ایپاد در جمع خبرنگاران درباره آخرین خبرها از جزییات اسیدپاشی به بانوان در اصفهان اظهار کرد: تاکنون چهار مورد اسیدپاشی داشتیم که با توجه به اطلاعات اولیه، به سرنخ‌هایی رسیدیم که امیدواریم با تلاش پلیس این افراد زودتر دستگیر شوند.

وی درباره وضعیت کنترل مرزها و خدمات پلیس نیز افزود: متاسفانه اشرار از سمت کشورهایی که کنترل خوبی بر مرزهایشان ندارند به ما آسیب می‌زنند که البته با اقدامات خوبی که انجام شده، با این افراد برخورد خواهیم کرد و تعدادی از آنها نیز شناسایی و با آنها برخورد شده است.

سردار اشتری افزود: اگر مقاومت ماموران ما نبود، امروز امکان داشت این اتفاقات در جای دیگری یا حتی در مرکز کشور رخ دهد.

وی درباره تجهیزات پلیس و ساخت آنها نیز اظهار کرد: تقریبا تمام تجهیزات پلیس بومی و صد در صد ساخت داخل است.

وی اظهار داشت: این سیزدهمین سال برگزاری ایپاد است و در این سال تعداد غرفه‌داران خارجی و مساحت افزایشی 12 و 10 درصدی داشته است.

اشتری درباره بومی‌سازی تجهیزات نیروی انتظامی نیز گفت: بخشی از امکانات بومی شده و از طریق پتانسیل مبتکران و مهندسی معکوس در حال بومی‌سازی تجهیزات هستیم.

انتهای پیام/
برچسب ها: انتظامی ، اصفهان ، اسید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
نا معلوم
۱۴:۰۴ ۲۶ مهر ۱۳۹۳
لطفا رسیدگی کنید
آخرین اخبار