با وجود این همه هشدارهای مکرری که از طریق رسانه های عمومی نسبت به مضرات و خطرات این ماده سمی به مردم داده می شود ، چرا این هنرمند عزیز این مقوله را برای شروع فعالیت خوانندگی اش آغاز کرده؟

به گزارش خبرنگار وبگردی باشگاه خبرنگاران، در ادامه خواننده شدن بازیگران سینما، کامران تفتی هم چند صباحی است به جمع این صنف هنری پیوسته است .
چند روز پیش برخی از رسانه های این حوزه از انتشار ﺩﻭﻣﯿﻦ ﻗﻄﻌﻪ ﺩﻭ ﺻﺪﺍﯾﯽ ﮐﯿﺎﺭﺵ ﺣﺴﻦ‌ﺯﺍﺩﻩ ﻭ ﮐﺎﻣﺮﺍﻥ ﺗﻔﺘﯽ. ﺑﻪ ﻧﺎﻡ «ﺳﯿﮕﺎﺭ» ﺑﺎ ﺁﻫﻨﮕﺴﺎﺯﯼ ﮐﯿﺎﺭﺵ ﺣﺴﻦ‌ﺯﺍﺩﻩ ﻭ ﺑﺎ ﺗﺮﺍﻧﻪ‌ﺍﯼ ﺍﺯ ﻭﺍﺣﺪﻩ ﻓﻮﻫﺴﺘﺎﻧﯽ ﻭ ﺗﻨﻈﯿﻢ ﻋﻠﯽ ﻣﻠﮏ‌ﭘﻮﺭ خبر دادند.

به گزارش این رسانه ها ﺍﯾﻦ ﻗﻄﻌﻪ ﺩﺭ ﮐﻨﺴﺮﺕ ۱۱ ﻣﻬﺮ ﻣﺎﻩ ﺗﺎﻻ‌ﺭ ﮐﺸﻮﺭ اجرا ﺷﺪ ه است.
 در ابتدای این قطعه که مضمونی احساسی دارد، اقای بازیگر می خواند :" پک می زنی سیگارتو تا ته ! انگار تلخیشو نمی فهمی ! حتی همین سیگار بد مزه هم داره تو زندگیت سهمی !" و سپس سیگار را با رابطه عاطفی اش مقایسه می کند .



 با وجود این همه  هشدارهای مکرری که از طریق رسانه های عمومی نسبت به مضرات و خطرات این ماده سمی به مردم داده می شود ، چرا این هنرمند عزیز این مقوله را برای شروع فعالیت خوانندگی اش آغاز کرده جای سوال دارد اما مسئولان وزارت کشور  که سالن تحت مدیریتشان را برای رونمایی از چنین قطعه غیر فرهنگی  در اختیار می گذارند آیا نظارتی بر محتوا داشته اند یا خیر؟!
برچسب ها: موسیقی ، سیگار ، هنرمند ، بازیگر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.