رئیس پارک علم و فناوری استان مازندران:

اولویت مهم این پارک در حوزه‌های کشاورزی و منابع طبیعی است

معتمدزادگان گفت : طی بازدید گروه سرمایه گذاران کشور ترکیه از پارک علم و فناوری مازندران اولویت مهم این پارک در حوزه های کشاورزی و منابع طبیعی اعلام شد.

علی معتمد زادگان رئیس پارک علم و فناوری استان مازندران در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران گفت : طی بازدید گروه سرمایه گذاران کشور ترکیه از پارک علم وفناوری این استان ، این گروه از نزدیک با فعالیت ها و نحوه فعالیت شرکت های دانش بنیان مستقر در آن آشنا شدند. 

 وی افزود : همچنین نشستی با حضور این گروه شش نفره سرمایه گذاری در سالن جلسات پارک و با حضور اعضا و مدیران واحدهای فناور و شرکت های دانش بنیان پارک علم و فناوری مازندران برگزار شد که در این نشست ضمن اشاره به سوابق فرهنگی و تاریخی مشترک با کشور ترکیه ، فرصت بازدید این گروه سرمایه گذاری را در جهت آشنایی با ظرفیت های استان مازندران و پارک علم و فناوری بسیار مهم ارزیابی نموده و اولویت های مهم فعالیت پارک در حوزه های کشاورزی و منابع طبیعی، شیلات، سلامت و گردشگری را کاملا منطبق با ظرفیت های استان مازندران دانستند.

معتمدزادگان تصریح کرد : امیدواریم با حضور سرمایه گذاران خارجی راه برای تامین سرمایه اولیه طرح های دانش بنیان فراهم شود و این امر موجب توسعه فناوری گردد. 
 



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.