بهمنی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران خبر داد

راه‌اندازی سایت‌های همسر یابی خانواده محور / اعلام سایت‌های قانونی همسر یابی

مدیر کل دفتر برنامه ریزی و تعالی خانواده وزارت ورزش و جوانان در قالب طرح همسان گزینی از راه‌اندازی سایت‌های همسر یابی خانواده محور خبر داد.

 بهمن بهمنی  مدیر کل دفتر برنامه ریزی و تعالی خانواده وزارت ورزش و جوانان، در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اعلام این خبر گفت: با توجه به راه‌اندازی شبکه‌های مجازی با ادعای آشنا سازی، معرفی و همسریابی که 90 درصد آن‌ها اهداف منفی دارند، طرحی با عنوان طرح همسان گزینی اجرا می‌شود.
 
وی با اشاره به اینکه وزارت ورزش و جوانان در حال پیگیری اجرای طرحی است که در قالب آن سایت‌های فعال آشناسازی شده و همسر یابی در سطح شبکه مجازی مورد قبول و استاندارد باشد افزود: بر اساس طرح همسان گزینی مقرر شد که آیین نامه‌ای تدوین وابلاغ شود که بر اساس آن سایت‌هایی که با ادعای همسر یابی و کمک به همسریابی جوانان در شبکه مجازی فعال هستند، خود را با شرایط آن آیین نامه تطبیق دهند و مجوز رسمی فعالیت‌ بگیرند.
 
بهمنی با اشاره به اینکه شرایط مجوز سایت‌های همسریابی در حال تدوین است، اظهار کرد: سایت‌های مورد قبول و پذیرش نظام به عنوان سایت های مورد قبول و پذیرش نظام به عنوان سایت‌های همسر یابی در حال بررسی هستند و بر اساس برنامه کارشناسی انجام شده مقرر شده که چارچوب مورد قبول سایت‌های همسر‌یابی معرفی شود و پس از آن سایت‌ها خود را به ثبت برسانند و به طور قانونی در شبکه مجازی عمل کنند.
 
وی گفت: روح اصلی و ساختار و خدمات این سایت‌ها، خانواده پایه بوده و باید یک فرایندی باشد که در آن خانواده هم دخیل باشد.
 
بهمنی با اشاره به چگونگی شناسایی این سایت‌ها خاطر نشان کرد: پس از تصویب و ابلاغ آیین نامه طرح همسان گزینی، اطلاع رسانی‌ها در مورد این نوع سایت‌ها صورت گرفته و تمام سایت‌های همسر یابی که غیر از شرایط آیین‌نامه فعالیت‌ کنند، غیر قانونی خواهد بود.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: سایت ، همسریابی ، ورزش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
روحی
۰۰:۳۴ ۱۰ فروردين ۱۳۹۷
سلام.چرا فقط چهارتا استان حق استفاده دارن
Iran (Islamic Republic of)
سجاد
۰۱:۴۸ ۱۰ خرداد ۱۳۹۴
بزارید آمار طلاق هزار برابر بشه اما جوونا راحت ازدواج کنن
Saudi Arabia
ساحل
۱۶:۴۳ ۰۶ خرداد ۱۳۹۴
طرح خیلی خوبیه برای ازدواج امیدوارم موفق باشه با سپاس از همه مسولان
Iran (Islamic Republic of)
ایمان
۱۴:۲۱ ۱۳ آبان ۱۳۹۳
سلام به نظر اگه ادم از روشهای قانونی پیش برو خیلی خوب
France
محمد
۱۰:۲۱ ۲۶ مهر ۱۳۹۳
پس باید منتظر افزایش آمار طلاق ها هم باشیم .
آخرین اخبار