راند دوم مسابقات سرعت اتومبیلرانی جمعه 25 مهر ماه در پیست مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران  راند دوم  مسابقات اتومبیلرانی سرعت  قهرمانی کشور(پائیزه 1 ) در 4 کلاس 1400GT ،1600GT  ، پراید استاندارد و 206 استاندارد جمعه 25 مهرماه در پیست اتومبیلرانی مجموعه ورزشی آزادی برگزارشد .

رانندگان شرکت کننده در این مسابقات که اکثرا از استان تهران و البرز بودند در هوای مطبوع پاییزی و زیر بارش باران به رقابت پرداختند.

اولین کلاسی که خودروهای شرکت کننده در آن پشت خط استارت ایستادند پراید استاندارد بود که با شروع مسابقه در این کلاس وحید عطایی با فاصله ای که با رقبای خود ایجاد کرد توانست با اختلاف چند دور تایمی نسبت به دیگر خودروها تا پایان جایگاه اولی خود را تثبیت کند .

 جدال دیگر رانندگان  این کلاس برای رسیدن به مقام دوم و سوم بسیار نفس گیرو نزدیک تا پایان ادامه داشت و با نشان دادن پرچم پایان به ترتیب وحید عطایی از البرز ، ایمان عرب زاده و ارسطو میفور در جایگاه اول تا سوم این کلاس ایستادند

درکلاس 1400GT  رقابت در خط استارت پرهیجان و با فاصله های بسار اندک خودروها از یکدیگر آغاز شد تا در پایان 15 دور این کشمکش با قهرمانی سیامک موسوی  و کسب مقام دوم توسط اشکان افتخاری و همچنین مقام سومی فرشید طراح به پایان برسد.

و جذاب ترین کلاس مسابقات سرعت اتومبیلرانی قهرمانی کشور که شرکت کنندگان و طرفداران زیادی دارد کلاس 206 استاندارد است که با 13 شرکت کننده آغاز شد در این کلاس جذابیت های اتومبیلرانی به نمایش درآمد و سبقت ها و کلاژ و ترمزهایی که توسط رانندگان خودروها برنامه ریزی شده بود هیجان مسابقات را به بالاترین حد ممکن ارتقا داد

در پایان رقابت پرحاشیه کلاس 206 شروین یگانه به مقام قهرمانی رسید و فرزاد شاهرخی ، امیرحسین یزد خواستی به ترتیب مقامهای دوم وسوم را کسب کردند.

شایان ذکر است در کلاس 206 در دورهای ابتدایی برخورد دو خودرو منجرشد تا پرچم احتیاط توسط داوران به نمایش درآید و دو خودرو از دور مسابقه خارج شدند.

اتفاق دیگر در دور هشتم اتفاق افتاد که خودرو شماره 17 با عبور از خودرو شماره 64 در جایگاه دوم قرار گرفت و در ادامه برخوردهای پی در پی خودرو 64 با شماره 17 برای باز پس گیری جایگاه دوم منجر به نمایش پرچم مشکی برای خودرو 64 و مهرداد صفری شد که بعد از سه پرچم وی همچنان از پیست خارج نشد تا در دور 5 پایانی با خطا خودروی شماره 17 اردلان غزنوی را از پیست خارج کرد و خود از دور مسابقات خارج شد.

به گفته مسئولان داوری  و برگزاری مسابقه وی به کمیته انظباطی احضار خواهد شد تا درباره اقدام انجام شده توضیحاتی را ارائه نماید.

برچسب ها: اتومبیل ، سرعت ، مسابقات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار