معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه یک گفت:سند چشم انداز 5 ساله و سند توسعه محلات یکساله از اهداف بلند مدت و کوتاه مدت شهرداری منطقه یک است.


سعید کارگران در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: مصوبات سند توسعه محلات هر ساله با بازدید از محلات 26 گانه تنظیم و به معاونتها ابلاغ و در دستور کار آنها قرار می‌گیرد.

وی بیان کرد: 400 پروژه شهری به درخواست شورا یاران و شهروندان وبا تاکید بر نیازهای محلی، در قالب سند توسعه محلات در سال جاری از سوی شهرداری منطقه یک اجرا می‌شود.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه یک تصریح کرد:طرحهایی ارائه شده در سند توسعه محلات با نیازسنجی‌های انجام گرفته در بخشهای عمرانی، ترافیکی، خدمات شهری و اجتماعی، تبیین وبا اتمام بازدیدهای دوره‌ای از محله‌ها 400 مصوبه تنظیم و به معاونتهای اجرایی ابلاغ و در دستور کار منطقه قرار گرفت.

وی اظهار داشت: بازدیدهای دوره‌ای از ابتدای امسال با حضور شهردار منطقه یک، معاونان، شهرداران نواحی، مسئولان ادارات و شورایاران هر محله انجام و مصوبات به تفکیک محلات تنظیم و به معاونتهای اجرایی ابلاغ شد.

کارگران افزود: در بازدیدهای میدانی شهردار منطقه یک از محلات 26 گانه شمال تهران، توسعه و اجرای طرحهای فرهنگی،اجتماعی بیشترین مطالبه شهروندان از مدیریت شهری منطقه یک بود.

وی عنوان کرد:تجهیز کتابخانه ها، تکمیل سرانه‌ها، توسعه زمینهای ورزشی، ایستگاه‌های آتش‌نشانی، سرای محلات و موارد دیگر از عمده درخواستهای شهروندان بوده است.

وی خاطر نشان کرد: درخواستها بر اساس بودجه اولویت بندی می‌شوند و برخی از آنها مانند تملک باغات زمان‌بر است و برخی از درخواستها نیز مانند آسفالت، نصب جداول، دریچه به سرعت پیش می‌روند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار