جانشین فرمانده انتظامی ایلام از دستگیری متخلفان تهیه و تولید خوراک غیر استاندارد دام در بخش هلیلان شهرستان چرداول خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، سرهنگ "حسن سماواتی" گفت: به دنبال کسب اخباری مبنی بر فعالیت افرادی در کار تهیه، تولید و توزیع مواد خوراکی غیر استاندارد دام و و طیور در بخش هلیلان موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.
 
وی ادامه داد: با اشراف اطلاعاتی و اقدامات پلیسی پنج کارگاه تولیدی و انبار نگهداری مواد خوراکی دام و طیور تقلبی شناسایی شد.
 
این فرمانده انتظامی افزود: پس از شناسایی این انبارها، 700 تن مواد خوراکی غیر مجاز دام و طیور از آنها کشف شد.
 
سرهنگ سماواتی گفت: با بررسی موضوع، اطلاعات جالبی در خصوص چگونگی فعالیت، مقدار تولید و نحوه توزیع مواد خوراکی غیر استاندارد دام و طیور به دست آمد که با تشکیل پرونده در اختیار محاکم قضایی قرار گرفت.
 
جانشین فرمانده انتظامی ایلام ادامه داد: تحقیقات پلیس مشخص کرد این افراد در کارگاه های تولیدی با ترکیب مواد غیراستاندارد شامل پوست گردو و بادام ، خاک اره و... اقدام به تهیه مواد خوراکی دام و طیور می کردند.
 
وی افزود: این افراد روزانه 100 تن مواد غیرمجاز تهیه می کردند که آن را به قیمت هرکیلو 20 هزار ریال در داخل استان و استان های همجوار توزیع می کردند.
 
وی با اشاره به اینکه متهمان روزانه درآمد یک میلیارد ریالی داشتند، گفت: در بازدید از انبارهای این افراد 700 تن مواد خوراکی دام و طیور غیر مجاز کشف و ضبط شد.
 
جانشین انتظامی ایلام افزود: با هماهنگی مقام قضایی و با حضور گروه هایی از شبکه بهداشت و درمان و دامپزشکی استان این کارگاه ها پلمپ و متهمان نیز دستگیر و تحویل محاکم قضایی شدند.
 
بخش 18 هزار نفری هلیلان از توابع شهرستان چرداول در شمال ایلام واقع است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار