ارتش سوريه بخش های وسيعی از اطراف ديرالزور را آزاد کرد

ارتش سوریه با اجرای عملیاتی ویژه بخش های وسیعی از اطراف دیرالزور را از وجود تروریست ها پاکسازی کرد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل ازشبکه تلویزیونی المنار، ارتش سوریه ضمن ادامه عملیات علیه افراد مسلح در مناطق مختلف کشور، با اجرای عملیاتی ویژه بخش های وسیعی از حویجه الصقر در اطراف دیرالزور را از دست آنها آزاد کرد.

ارتش سوریه با اجرای عملیایی ویژه، مناطق گسترده ای را در حویجه الصقر در اطراف دیرالزور به تصرف خود در آورد. این در حالیست که واحدهای ارتش سوریه به تعقیب افراد مسلح در سراسر خاک این کشور ادامه می دهند. 

گزارشگر المنار در گزارشی با اشاره به این که ارتش سوریه با اجرای عملیاتی در منطقه ای وسیع تلاش می کند آخرین راه های کمک رسانی به افراد مسلح در دیرالزور را ببندد افزود: در عملیات ویژه ای که ارتش سوریه در حویجه الصقر در اطراف دیرالزور انجام داد، از طریق رود فرات به منطقه نفوذ کرد و با گروه های مسلح وابسته به داعش درگیر شد که در نتیجه آن مقرهای آنها یکی پس از دیگری سقوط کرد و به دست نیروهای ارتش سوریه افتاد. این عملیات با استفاده از نیروهای زمینی انجام شد و با پشتیبانی هوایی و حملات هوایی به مقرهای افراد مسلح همراه بود. برخی از افراد مسلح نیز به دست ارتش سوریه اسیر شدند. 

یکی از فرماندهان عملیات گفت: نیروهای ارتش به حویجه الصقر حمله کرد و مواضع تروریست های داعش را به تصرف در آورد و شماری از آنها را به هلاکت رساندند و بقیه را نیز از منطقه بیرون کردند. ظرف چند روز آینده حویجه الصقر به طور کامل به تصرف ارتش در خواهد آمد. 

در ادامه گزارش آمده است: مرکز معارضان سوری از کشته شدن هفت تن از افراد مسلح داعش از جمله یک تبعه فرانسه و یک تبعه ترکیه در درگیری های حویجه الصقر خبر داد و این درگیری ها را بسیار شدید توصیف کرد. 

در ادامه گزارش آمده است: ارتش سوریه همچنین در اطراف حندرات در حومه شمالی حلب با افراد مسلح درگیر شد و طی آن خسارات و تلفات سنگینی به آنها وارد کرد. محله جمعیه زهرا در حلب نیز شاهد درگیری های شدید با افراد مسلح بود. نیروی هوایی سوریه مواضع افراد مسلح را در محله جوبر در شرق دمشق هدف قرار داد و خسارات و تلفات سنگینی به آنها وارد کرد.


انتهای پیام/
برچسب ها: ارتش ، سوریه ، دیرالزور ، ازاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار