تهیه‌کننده‌ی فیلم بهمن گفت: فیلم "بهمن" جزو سخت‌ترین فیلم‌های تاریخ سینمای ایران از جهت تولید است.

جواد نوروز بیگی، تهیه‌کننده‌ی سینما در گفتگو با خبرنگار سینما باشگاه خبرنگاران، در خصوص پروژه سینمایی بهمن، گفت: "بهمن" یک موضوع اجتماعی – خانوادگی دارد و قصه‌ی پرستاری به نام "هما" را روایت می‌کند که به دلیل حجم کاری و مشغله‌های فکری زیاد دچار مشکلات روحی و جسمی می‌شود و زندگی خانوادگی آن در معرض فروپاشی قرار می‌گیرد.
 
وی افزود: "فاطمه معتمد آریا" تنها مهره‌ی کلیدی این فیلم است و اتفاقاتی حوالی زندگی او رخ می‌دهد. معتمد آریا بازی بسیار درخشانی را در نقش هما داشته است و مخاطبان با دیدن فیلم پی به این صحبت من خواهند برد.
 
تهیه‌کننده‌ی فیلم بهمن در خصوص روند تولید این فیلم اظهار داشت: فیلم‌برداری "بهمن" به طور کامل به پایان رسیده است و وارد مرحله‌ی مونتاژ و صداگذاری شده‌ایم. فیلم بهمن جزو سخت‌ترین فیلم‌های تاریخ سینمای ایران از جهت تولید است. زیرا تمام صحنه‌ها و وقایع آن در زمستان و در ارتفاعات بسیار بلند اتفاق می‌افتد.
 
وی ادامه داد: بیشتر لوکشین‌های سینمایی "بهمن" در تهران و ارتفاعات لواسان بوده و به جز "معتمد آریا" از بازیگر شاخصی برای بازی در این پروژه استفاده نکرده‌ایم.
 
جواد نوروز بیگی در پایان خاطر نشان کرد: بازیگران فیلم "بهمن" گریم خاصی ندارند و ان شاء الله به طور حتم این فیلم به جشنواره‌ی فجر می‌رسد و در این جشنواره خواهد درخشید.
 
گفتنی است فیلم "بهمن" به کارگردانی مرتضی فرشباف، صداگذاری و موسیقی علیرضا علویان و با بازی فاطمه معتمد آریا، احمد حامد، امیر نصیر یکتا، فریده اسماعیلی و شیرین یزدان بخش در حال آماده‌سازی برای حضور در سی و سومین جشنواره فیلم فجر است.


انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار