"موشه یعلون"؛ وزیر جنگ رژیم صهیونیستی اذعان کرد نظریه خانه عنکبوت درباره جامعه اسرائیل که "سید حسن نصرالله" پس از عقب‌نشینی اسرائیل از لبنان در سال 2000 میلادی مطرح کرد درست است.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلویزیونی المنار، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی به کمک این رژیم به جبهه تروریستی النصره و هماهنگی مستقیم با این گروهک به بهانه کمکهای بشردوستانه و همچنین به درستی نظریه دبیرکل حزب الله مبنی بر اینکه اسرائیل از خانه عنکبوت نیز سست تر است اذعان کرد.

موشه یعلون جبهه النصره را جبهه میانه رو توصیف کرد.گزارشگر این شبکه در گزارشی گفت: پتو و شیر بار دیگر ، ابزاری برای کمک به گروههای مسلح در سوریه است.

این سخنان را این بار عقاب صقر از نمایندگان مجلس لبنان نگفته است بلکه وزیر جنگ رژیم صهیونیستی یعنی موشه یعلون گفته است.

یعلون طبق عادت همیشگی این رژیم در فرار از اعتراف به حمایت مستقیم از این گروهها به شیوه دیگری متوسل شده و از کمکهای بشردوستانه به این گروههای مسلح از جمله جبهه النصره سخن گفته و آن را جبهه‌ای میانه رو توصیف کرده است.

یعلون گفته است بر کسی پوشیده نیست طرفهایی که بر مرزها با سوریه تسلط یافته‌اند از کمکهایی که از اسرائیل دریافت می‌کنند بهره می‌برند و همچنین بر کسی پوشیده نیست ما به آنان کمکهای درمانی و شیر و شیر خشک و پتو و تجهیزات می‌دهیم تا آنها را در برابر سرمای زمستان حفظ کند به شرط آنکه نگذارند گروههای تندروتر به مرزها برسند. 

یعلون که با شماری از مطبوعات اسرائیلی به مناسبت اعیاد یهودی مصاحبه می کرد به عملیات اخیر مقاومت اسلامی در مزارع شبعا اشاره کرد و گفت شاید حزب‌الله بیش از آنچه که ما باور داریم به خود اعتماد به نفس دارد و تلاش می‌کند معادله بازدارندگی جدیدی را در مرزهای لبنان و سوریه در مقابل اسرائیل تثبیت کند چرا که به همه کارهای اسرائیل با قدرت پاسخ می‌دهد.

یعلون گفت حزب‌الله فعالیتهای نظامی خودش را علیه اسرائیل در مرزها با لبنان به مرزها با جولان گسترش داده است. وی اعتراف کرد حزب الله لبنان 100 هزار موشک دارد.

اما یعلون بار دیگر به زبان هراس افکنی متوسل شد و مدعی شد اگر حزب الله تصمیم به تنش آفرینی بگیرد بهای سنگینی پرداخت خواهد کرد.

یعلون همچنین اذعان کرد نظریه خانه عنکبوت درباره جامعه اسرائیل که سید حسن نصر الله پس از عقب نشینی اسرائیل از لبنان در سال 2000 میلادی مطرح کرد درست است. یعلون افزود اما اوضاع تغییر کرده و اسرائیل وضع متفاوتی دارد و مصمم‌تر شده است.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار