سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان بانوان معتقد است برای پیروزی برابر تیم سر سخت هند باید جنگید.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ شادی مهینی، سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان در خصوص دیدار تیم ملی ایران برابر هند گفت: این تیم یکی از حریفان سر سخت ما محسوب می‌شود و در واقع مقابل این تیم نتیجه ای خوبی تا کنون نگرفته‌ایم. امیدوار هستم با یک بازی خوب بتوانیم شرایط را به گونه‌ای رقم بزنیم که با پشت سر گذاشتن هند، دیگر تیم‌ها را نیز شکست داده و به مرحله نهایی صعود کنیم.

وی گفت: کار بسیار سختی است که مقابل یکی از تیم‌های قدرتمند آسیا به میدان برویم. تمامی برنامه‌ها و تمرینات خود را برگزار کرده‌ایم تا برابر این تیم سرسخت قرار بگیریم. باز هم می‌گویم کار بسیار سختی است و امیدوار به اجرای بهترین بازی و بهترین عملکرد هستیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال در پایان گفت: ماه‌ها تلاش کرده‌ایم و انتظارمان این است که بهترین نتیجه را در مرحله مقدماتی رقابت‌های قهرمانی نوجوانان آسیا بگیریم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۳ ۲۴ مهر ۱۳۹۳
تا زمانی که فوتبال با سیاست در هم آمیخته باشد و سیاسیون نیز از فوتبال فقط توپ و پول را بشناسند هیچ انتظاری از این ورزش پر طرفدار نباید داشت .گذشت آن زمانی که تیم های عربی حرفی برای گفتن نداشتند .حالا باید از ویتنام و هند وافغانستان بترسیم .
آخرین اخبار