شهرداری منطقه 6 از برگزاری مراسم ویژه به مناسبت روز عصای سفید و با هدف ضرورت تکریم و رسیدگی به نیازهای روشندلان این منطقه خبر داد.

 عظیم بابایی شهردار منطقه 6 در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اعلام این مطلب گفت: در ماههای اخیر اقدامات مناسبی برای روشندلان در سطح منطقه صورت گرفته و قرار است در بوستانهای منطقه امکانات متناسب با نیازهای آنان تعبیر شود.

وی تصریح کرد: در این مراسم جمعی از روشندلان به اجرای برنامه‌ شاهنامه خوانی پرداختند و سپس بابایی در سخنرانی خود به ضمیر روشن این افراد و توانمندیهای بالای آنان و رسیدگی به نیازهای این افراد در سطح منطقه و ارتقای میزان بهره‌مندی روشندلان  از امکانات در سطح منطقه تاکید کرد.

بابایی با اشاره به سرویس رایگان حمل ونقل معلولین در سطح منطقه افزود: ارائه کارتهای تخفیف اتوبوس و مترو و کارتهای ورزش شهروندی به جهت رفع نیازهای فرهنگی و تفریحی روشندلان است.

شهردار منطقه 6 ادامه داد: به جهت ضرورت کارآفرینی و اشتغال زایی برای روشندلان معاونت امور اجتماعی را به برگزاری نشست مشترک با این موسسه برای افزایش سطح همکاریها و اجرای برنامه های مشترک فراخواند.

وی خاطر نشان کرد: 7 میلیارد تومان برای مناسب‌سازی کتابخانه ملی برای روشندلان هزینه شده است و بر ضرورت افزایش همکاری با موسسه های مردم نهاد معلولین در سطح منطقه تاکید کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار