سرمربی تیم ملی فوتبال امید ایران گفت: با توجه به اینکه بازیکنان جوان ما در اولین دیدار رسمی خود به میدان می‌رفتند کمی در زدن ضربات آخر استرس داشتند.با اینحال می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم.

خاکپور: در زدن ضربات آخر موفق نبودیمبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ محمد خاکپور پس از پیروزی مقابل نپال  ضمن تشکر از هواداران و تحمل سرما در هنگام حضور در ورزشگاه گفت:با توجه به اینکه بازیکنان جوان ما در اولین دیدار رسمی خود به میدان می‌رفتند کمی در زدن ضربات آخر استرس داشتند .

وی ادامه داد:با اینکه تیم نپال 90 دقیقه دوید می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم. موقعیت‌های زیادی به وجود آوردیم ولی برخی اوقات بازیکنان تمرکز لازم برای تمام کردن موقعیت را نداشتند.مهم‌ترین مسئله به وجود آوردن موقعیت بود و ما باید بیشتر کار کنیم.

  وی در مورد  نا هماهنگی سردار آزمون و عدم حضور جهانبخش در ترکیب اصلی اظهار داشت: آزمون به تازگی به جمع ما اضافه شده است  و من ندیدم در جمع ما ناهماهنگ باشد. آزمون برای زدن گل انگیزه زیادی داشت و بیش از اندازه تلاش کرد.جهانبخش را هم به دلیل خستگی در ترکیب اصلی قرار ندادیم زیرا بازیکنان نپال به علت بازی خشن ممکن بود علیرضا را مصدوم کنند.

خاکپور گفت:خوشحالم که  آزمون و ارسلان مطهری زوج خوبی را تشکیل دادند و در ثبت برد امروز از بازیکنان تاثیرگذار و مفید بودند.


انتهای پیام/

  
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار