رئیس پلیس اگاهی استان اردبیل از دستگیری سارقی که با بریدن سیم کابل برق روستاهای شهر نمی‌ن و فروش آن‌ها پول خوبی به جیب زده بودند خبر داد.

سرهنگ کارآگاه عالیزاده رئیس پلیس اگاهی استان اردبیل در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران در تشریح این خبر گفت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان نمین در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم کابل برق در روستا‌های اطراف آن شهرستان پس از وصول پرونده‌ها به با انجام تحقیقات وسیع در خصوص شناسایی و دستگیری سارق یا سارقین و کشف اموال مسروقه به انجام اقدامات لازم پرداختند.

رئیس پلیس اگاهی استان اردبیل ادامه داد: نهایتاً فردی به هویت معلوم که در چند نوبت سیم کابل مسروقه به یکی از ضایعات فروشی‌ها فروخته تحت نظر قرار گرفته و پس از چند روز تعقیب و مراقبت و کنترل رفتار‌های وی، متهم در حین فروش سیم کابل برق در اتوبان اردبیل - آستارا دستگیر و به پلیس آگاهی انتقال داده شد.

سرهنگ عالیزاده خاطر نشان کرد: در بازجویی‌های پلیسی نامبرده به تعداد کثیری سرقت سیم کابل برق در روستا‌های اطراف شهرستان نمین اعتراف و اعلام داشت با همکاری فردی به هویت معلوم که دارای یک دستگاه خودرو وانت پیکان می‌باشد، روزانه نسبت به شناسایی محل‌های سرقت اقدام و شبانه نیز با استفاده از موتور سیکلت نسبت به بریدن سیم‌ها و جمع آوری آن در محل از پیش تعیین شده اقدام نموده و با استفاده از خودروی همدست خود نسبت به انتقال سیم‌ها اقدام می‌نمودند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
کاوه
۱۲:۳۴ ۲۷ مهر ۱۳۹۳
اینا همش در اثر بیکاری و فقر اقتصادیه اگه یه کم به فکر درست کردن جامعه و شغا برای مردم بودن عده ای مجبور نبودن برای نون شبشون دست به چنین کارهای زننده ای بزنند واقعا جای تاسف داره
آخرین اخبار