رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان لرستان از دستگیری اعضای یک باند تصادف ساختگی جهت اخذ بیمه در شهرستان خرم آباد خبر داد.

سرهنگ دالوند رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان لرستان در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران در تشریح این خبر گفت: کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری با استفاده از منابع خبری پی می‌برند که گروهی افراد سود جو که هیچ گونه درامدی ندارند با بکار گیری ترفندهای متقلبانه در سطح استان اقدام به تصادف ساختگی نموده و با این شیوه و شگرد از شرکت‌های بیمه دیه اخذ می‌نمایند، که موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: متهمین شناسایی و با هماهنگی قضایی تعداد ۴ نفر در این خصوص دستگیر شدند که در بازرسی از منازل آنان تعدادی مهر جعلی شرکت‌های بیمه و اوراق مربوطه کشف گردید.

سرهنگ دالوند تصریح کرد: متهمین در بازجویی ها بیان داشتند که با تصادف ساختگی و معرفی به پزشکی قانونی و سپس با ترفندهای متقلبانه و با استفاده از تجهیزات رایانه‌ای مندرجات اوراق پزشکی را تغییر و با این روش دیه بیشتری از شرکت‌ها دریافت می‌ کردند و تاکنون به چندین فقره اعتراف نموده‌اند.

این مقام مسئول انتظامی خاطر نشان کرد: متهمین دستگیر شده به همراه پرونده تحویل مرجع قضایی با قرار صادره راهی زندان شدند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار