عموهای فیتیله‌ای پنجشنبه، 24 مهر ماه با اجرای نمایش های دویست سوالی، اتاق عمل، دکتر نی نی ها، خواننده جوراب و تدارک کلیپ ها شاد و جذاب میهمان خانه مخاطبان خود می شوند.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه دو، کارگردان و بازیگر «فیتیله» گفت: در این برنامه عموهای فیتیله ای برای بچه‌ها شعر غصه خوبه یا شادی؟ و سبزیجات را اجرا می‌کنند.
 
محمد مسلمی تصریح کرد: کلیپ های قالیچه، چند جوری ها، کلیپ عروسکی ما اومدیم و قالیچه از دیگر بخش های برنامه روز پنجشنبه خواهند بود.
 
وی افزود: در این برنامه تلاش خواهیم کرد بچه ها را با خواص سبزیجات آشنا کنیم ، اینکه استفاده از سبزیجات چه تاثیری بر سلامت بچه می گذارد.
 
این کارگردان گفت: طبق روال همیشه در این برنامه یک مسابقه برای بچه ها در نظر گرفتیم و تلاش خواهیم کرد اوقات خوشی را برای دوستان عموهای فیتیله ای فراهم کنیم.
 
«فیتیله، جمعه تعطیله» کاری از گروه کودک و خردسال شبکه دو سیماست، این برنامه به تهیه کنندگی علیرضا آقایی و اجرای علی فروتن، حمید گلی، محمد مسلمی و مهرداد نظام آبادیمیهمان خانه مخاطبان خود می‌شود. این برنامه پنجشنبه و جمعه از ساعت 14 روی آنتن شبکه دو می‌رود.


انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار